Vegatopia Forum

Knop vinden en omzetten

Offline greet

• 2.671
Re:Knop vinden en omzetten
« Reactie #20 Gepost op: 18 december 2012, 22:48:20 »
Waar zijn de andere village people trouwens? :afro_orange:

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #21 Gepost op: 18 december 2012, 22:58:07 »

Offline Aphyna

• **
  • 73
« Reactie #22 Gepost op: 18 december 2012, 23:09:10 »
Het idee van keuze hebben (soort van) kan inderdaad wel helpen... interessant ;) Straks macaroni maken en mijn vriendin wilde er toch graag gehakt in hebben, dus ik geef mijzelf de keuze... ;) en sta ik in een apart pannetje voor haar gehakt te rullen wat ik dan later over haar bord heen mik.

Hatseflats  ;D

Hatseflats, zo doen wij dat  ;D volgende keer kan je het haar moeilijk maken. Zij krijgt dus een bakje grijs gehakt erbij, en voor jou kort gewokte champs en wat knapperig gebakken pijnboompitjes :p

Offline greet

• 2.671
« Reactie #23 Gepost op: 18 december 2012, 23:22:53 »

Maak nu allemaal een V met je armen en zing: it's fun to stay at veeeeeeeeegatopia...  ;D

Offline Ed Raket

• **
  • 48
  • Geslacht: Man
    • Hondenschool Doggz
« Reactie #24 Gepost op: 19 december 2012, 11:57:56 »
Het idee van keuze hebben (soort van) kan inderdaad wel helpen... interessant ;) Straks macaroni maken en mijn vriendin wilde er toch graag gehakt in hebben, dus ik geef mijzelf de keuze... ;) en sta ik in een apart pannetje voor haar gehakt te rullen wat ik dan later over haar bord heen mik.

Hatseflats  ;D

Hatseflats, zo doen wij dat  ;D volgende keer kan je het haar moeilijk maken. Zij krijgt dus een bakje grijs gehakt erbij, en voor jou kort gewokte champs en wat knapperig gebakken pijnboompitjes :p

Oh, ja lekker! gaan we doen ;)
Als varkens gestapeld moesten worden, waren ze wel vierkant...