Vegatopia Forum

VleeschSmakers

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
VleeschSmakers
« Gepost op: 18 november 2012, 15:50:39 »
De vega producten van VleeschSmakers kun je vanaf nu krijgen bij Marqt http://www.vegatopia.com/vega/gespot/2-gespot/12104-gespot-product
Het is gemaakt van Beeter, dat de Vegaslager ook gebruikt, maar VleeschSmakers is een euro per bakje goedkoper  :D
« Laatst bewerkt op: 18 november 2012, 19:06:37 door Selly »
,,,,فلافل

Online Eelco

  • Admin
  • *****
  • 20.572
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
Re:Vleeschmakers
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2012, 16:55:54 »
De vega producten van Vleeschmakers kun je vanaf nu krijgen bij Marqt http://www.vegatopia.com/vega/gespot/2-gespot/12104-gespot-product
Het is gemaakt van Beeter, dat de Vegaslager ook gebruikt, maar Vleeschmakers is een euro per bakje goedkoper  :D
Het is niet Vleeschmakers, maar VleeschSmakers. Ik vind zelf vleeschmakers ook logischer, trouwens, en had het ook al fout geschreven  :).
Gemüse ist mein Fleisch

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vleeschmakers
« Reactie #2 Gepost op: 18 november 2012, 18:09:41 »
Raar, mijn virusscanner had het over een bedreiging toen ik hun site wilde bekijken, en mijn moeder kreeg dezelfde melding.
Hoe dan ook, ik ga snel eens kijken bij Marqt, ben benieuwd! Hebben jullie het al geproefd?

brenda_lelie

Re:Vleeschmakers
« Reactie #3 Gepost op: 18 november 2012, 18:19:30 »
Ik heb ze geproefd en vond ze erg lekker. Echt vergelijkbaar met Vegaslager. Vond alleen de kaneel in de shoarma een beetje overheersend dus die blijven we van de Vegaslager nemen. Maar die naturel is gewoon hetzelfde en de Teriyaki vond ik ook erg lekker.
Alleen de naam vind ik wel raar, ik dacht eerst ook dat het vleeschmakers heette.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:VleeschSmakers
« Reactie #4 Gepost op: 18 november 2012, 19:07:02 »
De vega producten van Vleeschmakers kun je vanaf nu krijgen bij Marqt http://www.vegatopia.com/vega/gespot/2-gespot/12104-gespot-product
Het is gemaakt van Beeter, dat de Vegaslager ook gebruikt, maar Vleeschmakers is een euro per bakje goedkoper  :D
Het is niet Vleeschmakers, maar VleeschSmakers. Ik vind zelf vleeschmakers ook logischer, trouwens, en had het ook al fout geschreven  :).

Aangepast, ik had het eerder wel gezien, maar hier al weer vergeten  8)
,,,,فلافل

Offline @rno

  • *****
  • 2.330
  • Geslacht: Man
Re:VleeschSmakers
« Reactie #5 Gepost op: 18 november 2012, 21:04:31 »
Alweer een product dat niet voor mij gesmaakt is.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:VleeschSmakers
« Reactie #6 Gepost op: 19 november 2012, 12:09:24 »
Hoera ze zijn vegan, moet ik maar eens gaan proberen dan.  8)

brenda_lelie

Re:VleeschSmakers
« Reactie #7 Gepost op: 19 november 2012, 12:21:57 »
Veel producten van de Vegetarische Slager zijn ook vegan he! (oa de kipstukjes, shoarma, rul gehakt)

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:VleeschSmakers
« Reactie #8 Gepost op: 20 november 2012, 15:07:26 »
ik was vandaag effe langsgeweest bij Marqt in Amsterdam. Maar ik zag helaas niet de vega-kip van Vleeschsmakers. Verder had die vestiging nauwelijk wat vegetarisch aan te bieden of het lag aan de vestiging. Ik vond de winkel wel mooi ingericht, het zag er veelbelovend uit, maar helaas.

Heeft iemand anders deze vega-kip wel eerder gezien in Marqt

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:VleeschSmakers
« Reactie #9 Gepost op: 20 november 2012, 16:17:31 »
Verder had die vestiging nauwelijk wat vegetarisch aan te bieden of het lag aan de vestiging.

Dan zullen ze wel enorm veel verkocht hebben of je bedoelt puur de vleesvervangers, waar ze idd niet zo'n riant assortiment van hebben als bijvoorbeeld een Ekoplaza.
Sin chile, no tiene chiste!

brenda_lelie

Re:VleeschSmakers
« Reactie #10 Gepost op: 20 november 2012, 17:37:54 »
ik was vandaag effe langsgeweest bij Marqt in Amsterdam. Maar ik zag helaas niet de vega-kip van Vleeschsmakers. Verder had die vestiging nauwelijk wat vegetarisch aan te bieden of het lag aan de vestiging. Ik vond de winkel wel mooi ingericht, het zag er veelbelovend uit, maar helaas.

Heb je gezocht naar de naturel-variant? (het heet namelijk geen "kip" maar gewoon naturel stukjes) Of kon je geen enkele variant vinden van Vleeschsmakers? Ze horen die namelijk wel te hebben bij Marqt! Bij welke vestiging was je?
« Laatst bewerkt op: 20 november 2012, 17:40:10 door brenda_lelie »

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:VleeschSmakers
« Reactie #11 Gepost op: 20 november 2012, 21:01:57 »
Ik zag alleen maar duidelijk echte vlees en echte vis. Ik heb het inderdaad echt alleen over de vleesvervangers. Ik kon geen enkel variant vinden van de merk Vleeschsmakers. Ik was bij de vestiging van Amsterdam, Utrechtsestraat 17.

Ekoplaza is inderdaad wat beter kwa vega-assortiment

brenda_lelie

Re:VleeschSmakers
« Reactie #12 Gepost op: 21 november 2012, 09:13:05 »
Ik heb het doorgegeven aan de distributeur van Vleeschsmakers, hopelijk ligt het er binnenkort wel!

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:VleeschSmakers
« Reactie #13 Gepost op: 21 november 2012, 16:05:42 »
Dankjewel, en laten we inderdaad hopen dat zij hun assortiment uitbreiden, of in elkgeval een paar belangrijke vega-producten in haar assortiment opnemen.

Offline Bast

  • ******
  • 4.149
Re:VleeschSmakers
« Reactie #14 Gepost op: 21 november 2012, 16:44:03 »
Het filiaal op de Utrechtsestraat ken ik niet, maar op de Overtoom liggen ze enigszins verdekt opgesteld bij de groenten enzo. Heb je het wel nagevraagd bij een medewerker?
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:VleeschSmakers
« Reactie #15 Gepost op: 21 november 2012, 18:50:12 »
De vestiging Utrechtsestraat verkoopt ze gewoon, want ik heb daar net VleeschSmakers gekocht. Ze hadden drie varianten: shoarma, kip en teriyaki.

Re:VleeschSmakers
« Reactie #16 Gepost op: 21 november 2012, 22:18:37 »
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het in Twente verkrijgbaar is.

Offline Dennis23

  • ***
  • 228
  • Geslacht: Man
Re:VleeschSmakers
« Reactie #17 Gepost op: 22 november 2012, 10:02:35 »
Het filiaal op de Utrechtsestraat ken ik niet, maar op de Overtoom liggen ze enigszins verdekt opgesteld bij de groenten enzo. Heb je het wel nagevraagd bij een medewerker?

Ik heb het niet nagevraagd, maar ik hoef het ook niet na te vragen vind ik. Als ze het hebben moeten ze het goed presenteren, zo kun je je producten beter verkopen als winkel.

Offline Maartje!

  • Staafmixermeisje. Pur sang.
  • ******
  • 6.752
Re:VleeschSmakers
« Reactie #18 Gepost op: 22 november 2012, 10:12:56 »
Ah. Dus je stond in de winkel, zag het spul niet en besloot het niet te kopen, om ze te straffen omdat het niet goed zichtbaar lag.

Dat kan een heel goede tactiek zijn, maar ik geloof meer in het vragen: als ze het hebben, hoort een medewerker dat het niet te vinden is en kunnen ze iets aan de zichtbaarheid doen. En als ze het niet hebben, weten ze in ieder geval dat er vraag naar is.

Ergo: je wilde het helemaal niet kopen (anders had je het wel gevraagd) dus het was volkomen terecht dat ze het niet hadden. :devil:
This is between me and the vegetable!

brenda_lelie

Re:VleeschSmakers
« Reactie #19 Gepost op: 22 november 2012, 10:32:09 »
Gelukkig hebben ze het in ieder geval wel!
Het lijkt me trouwens wel beter om gewoon te vragen of ze het hebben als je iets zoekt. Als ze het amper verkopen omdat het op een onhandige plek ligt dan komen ze daar alleen maar achter als mensen er naar vragen. Als niemand er naar vraagt en dus niemand het koopt denken ze misschien dat niemand geïnteresseerd is en gaan dit soort producten misschien weer uit het assortiment.

Voor de mensen in de regio Rotterdam: aanstaande zaterdagmiddag kun je Vleeschsmakers proeven bij de vestigingen van Marqt in Rotterdam.