Vegatopia Forum

Den Haag - De vegetarische Snackbar

Offline myrsky

• 137
  • Geslacht: Man
Den Haag - De vegetarische Snackbar
« Gepost op: 09 april 2013, 21:51:24 »
... is nu open, en all over der pers. Is er al iemand geweest ?

https://www.facebook.com/DeVegetarischeSnackbar

Offline Selly

• 30.783
Re:Den Haag - De vegetarische Snackbar
« Reactie #1 Gepost op: 10 april 2013, 09:48:49 »
Nog niet, ben wel heel benieuwd.
Ze zaten al in Delft, maar verkochten toen ook niet-vega dingen.
,,,,فلافل

Offline Miranda

• 3.376
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2013, 12:58:51 »
Nog niet, maar zit bij mijn werk in de buurt. Ga ik dus zeker binnenkort even uitproberen.

-edit- ik ga er straks lunchen, samen met twee carnivore collega's die het ook weleens willen proberen.
Doe later verslag!
« Laatst bewerkt op: 11 april 2013, 10:35:37 door Miranda »

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #3 Gepost op: 11 april 2013, 12:08:24 »
Ik ben erg benieuwd! Ik werk wel in Den Haag maar dit is niet op de route voor mij. Als het echt de moeite waard is ga ik er wel een keertje speciaal naar toe.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Miranda

• 3.376
« Reactie #4 Gepost op: 11 april 2013, 13:14:43 »
Ik kom er net vandaan, het was lekker!

Mijn collega's hadden een cheeseburger en een broodje karma, ik had een broodje karma met kaas.
Bij de carnivoren viel het eten ook erg in de smaak. Nu zijn dit wel mensen die open staan voor wat nieuws, dat scheelt.

Het broodje karma is een veganistische shoarma. Ik vond het erg lekker, gekruid en met lekkere knapperige randjes gebakken. De kaas die erop zat was niet sterk genoeg van smaak om boven de karma uit te komen, dus die was wel wat overbodig. Volgende keer zou ik niet meer met kaas bestellen. De knoflooksaus die erbij kwam, was lekker, niet te zwaar en niet te heftig van smaak. Het zat ook op een fijn broodje, leek een beetje op een turks broodje.

We moesten wel best lang wachten, de medewerkers zijn duidelijk nog niet helemaal op elkaar ingespeeld. Maar wel erg vriendelijk, en dat scheelt. Ik kom er zeker nog een keer terug, want er is nog veel meer te proeven.

Offline Antje

• 701
    • Idril.nl
« Reactie #5 Gepost op: 11 april 2013, 20:10:41 »
Vegan kaas? Brrr. Bijna nog viezer dan echte kaas, lijkt mij zo. :angel: Maar een broodje karma zonder kaas lijkt me wel lekker! ;)
Groetjes, Antje

Offline Miranda

• 3.376
« Reactie #6 Gepost op: 12 april 2013, 08:34:41 »
De 'kaas' was eigenlijk niet te proeven. Jammer vond ik, want je betaalt er wel extra voor.

Offline myrsky

• 137
« Reactie #7 Gepost op: 12 april 2013, 15:00:04 »
Wat hoort dan hier in NL op een gewoone Shoarma - Broodje ? Ik denk dat het dichtbij het 'duitse' Gyros - Pita is, maar ik ben niet zeker ? Dus, Pita, Vlees, Salade, witte Saus, rode Saus, zoiets ? Of helemaal anders ? En hoe duidelijk is in de Veggie Snackbar der verschil tussen vegetarisch en veganistisch te zien ? (Veel) Minder keuze veganistisch ?

Offline Miranda

• 3.376
« Reactie #8 Gepost op: 12 april 2013, 16:54:47 »
Ja, meestal pita, vlees, sla en saus inderdaad.

Er is veel keuze in vegan hoor, en dat is duidelijk op het menu aangegeven.

Offline zrtx

• **
  • 26
« Reactie #9 Gepost op: 13 mei 2013, 22:06:50 »
Afgelopen zaterdag hier ook geweest; de bitterballen smaakten prima, frietjes waren lekker krokant, de vegabom had een goede bite en lekkere saus.. alleen de karma speciaal viel wat tegen. Vond de karma zelf weinig smaakvol en proefde vooral de kruiden. Met wat saus erbij was het wel te doen. Veder viel het ruime aanbod in de smaak maar ontbrak er nog wel sfeer door gebrek aan aankleding.. In ieder geval zeker voor herhaling vatbaar!

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
« Reactie #10 Gepost op: 14 mei 2013, 09:54:16 »
maar ontbrak er nog wel sfeer door gebrek aan aankleding.
Dat hoort toch juist bij een snackbar?
This is between me and the vegetable!

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #11 Gepost op: 12 juni 2013, 09:32:12 »
Was hier gisteren met Apraxia, die hier nog maar zelden komt, helaas. Maar, wij hebben gezellig gegeten. We deelde een frietje en ik had de bereklauw. Mijn eerste ooit! :)

Ik vond het lekker. De aankleding is niet super, maar ja, dat hoort misschien wel bij een snackbar. Ik vond het personeel wel leuk, maar ik was al bevooroordeeld, want ik kende eentje al (de vriend van Apraxia).

Er is zoveel keuze dat ik helaas wel een keer terug moet.

Offline MaartenP

• 191
« Reactie #12 Gepost op: 12 juni 2013, 09:48:36 »
Voor een snackbar ziet het er alemaal hardstikke leuke uit, maar het is geen sfeervol restaurant om een romantisch avondje door te brengen inderdaad.

Ben er zelf al vier keer geweest, en dit wordt wel een standaard ding om af en toe ee snelle hap te eten als ik in de stad moet zijn.