Vegatopia Forum

Tival-talk

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tival-talk
« Gepost op: 07 oktober 2012, 14:37:12 »
hallo,
Wie op dit forum doet al mee aan de tival talk? Krijg je allemaal gratis producten of kortingen of alleen als je uitgeloot wordt? Iemand al ervaring met het melden van een wat kritischer reactie?

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2012, 14:41:44 »
Ik hoorde mijn schoonzusje erover. Ik moet nog even kijken  :)
Want a sugarcube?

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Tival-talk
« Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2012, 15:52:57 »
Ja, hier vind je de link die ook op onze voorpagina als banner staat. Leuk dat ze dat doen. Wel óók hier gezellig op het forum blijven he  ;)
,,,,فلافل

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #3 Gepost op: 07 oktober 2012, 22:58:56 »
Ja, hier vind je de link die ook op onze voorpagina als banner staat. Leuk dat ze dat doen. Wel óók hier gezellig op het forum blijven he  ;)

 ;) Hier is het toch veel gezelliger?  Ik vond het nog niet erg uitnodigend om iets te posten in ieder geval. Misschien later.
Want a sugarcube?

Re:Tival-talk
« Reactie #4 Gepost op: 16 oktober 2012, 16:01:56 »
natuurlijk moet je ook op vegatopia blijven. Het verbaast me echter wel dat van al die vegatopia-forumlezers en en schrijvers niemand nog gereageerd heeft met dat ze meedoen. Nou ja, misschien ook wel logisch, ze zeggen aan het begin wel dat je alleen maar positief mag doen.


Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Tival-talk
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2012, 12:40:40 »
Heb nog 1 bon voor 1 gratis product van Tivall naar keuze liggen. De eerste die me een pb stuurt met zijn/haar adres stuur ik hem op!

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #6 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:09:57 »
Heb nog 1 bon voor 1 gratis product van Tivall naar keuze liggen. De eerste die me een pb stuurt met zijn/haar adres stuur ik hem op!

 :P Gratis? Graag!
Want a sugarcube?

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Tival-talk
« Reactie #7 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:11:51 »
Heb nog 1 bon voor 1 gratis product van Tivall naar keuze liggen. De eerste die me een pb stuurt met zijn/haar adres stuur ik hem op!

 :P Gratis? Graag!

Ok, hij gaat naar jou!

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #8 Gepost op: 23 oktober 2012, 13:38:51 »
Heb nog 1 bon voor 1 gratis product van Tivall naar keuze liggen. De eerste die me een pb stuurt met zijn/haar adres stuur ik hem op!

 :P Gratis? Graag!

Ok, hij gaat naar jou!
:-* :-* :-* :-* :-*
Want a sugarcube?

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Tival-talk
« Reactie #9 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:16:58 »
Ik heb er ook nog een paar, iemand hebben?
Supercalifragilisticexpialidocious!

Re:Tival-talk
« Reactie #10 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:19:41 »
heeeeeeeeeeeeeeeeel graag!!

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Tival-talk
« Reactie #11 Gepost op: 23 oktober 2012, 18:25:19 »
Ik heb ze inderdaad niet meer, maar fijn dat Fem nog heeft!

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #12 Gepost op: 31 oktober 2012, 14:42:30 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo zit te wachten op gratis Tivall producten, ja ik koop ze wel eens.. maar als ik 2x in de week een tivallvervanger eet is t echt veel (ik hou er al helemaal niet van om die dingen in te vriezen, dus als ik ze eet zijn t er vaak meteen 2)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Re:Tival-talk
« Reactie #13 Gepost op: 25 november 2012, 19:54:13 »
Ik snap nu niets meer van de tival-talk. Zijn ze gisteravond op Kassa met hun rookworst: nergens een item daarover, geen mogelijkhedi om te reageren op dit onderwerp. Aankomende week is diezelfde rookworst 99 ct en reken maar dat ik in ga slaan: heerlijk zijn ze, ook populair bij vleeseters en zeker bij de kinderen.

Offline LL de Ling

  • Moderator
  • ******
  • 10.319
Re:Tival-talk
« Reactie #14 Gepost op: 25 november 2012, 20:00:30 »
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zo zit te wachten op gratis Tivall producten, ja ik koop ze wel eens.. maar als ik 2x in de week een tivallvervanger eet is t echt veel (ik hou er al helemaal niet van om die dingen in te vriezen, dus als ik ze eet zijn t er vaak meteen 2)

Maar dan kan gratis toch nog wel leuk zijn? Ik snap het probleem niet ;)

Offline chantalv80

  • ****
  • 911
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #15 Gepost op: 26 november 2012, 10:53:52 »
Ik snap nu niets meer van de tival-talk. Zijn ze gisteravond op Kassa met hun rookworst: nergens een item daarover, geen mogelijkhedi om te reageren op dit onderwerp. Aankomende week is diezelfde rookworst 99 ct en reken maar dat ik in ga slaan: heerlijk zijn ze, ook populair bij vleeseters en zeker bij de kinderen.

Kinderen vinden ze zeker lekker. Wij hadden ze ook wel eens of een wit puntje met een flinke klodder ketchup ;D
Want a sugarcube?

Offline lieve lijn

  • ******
  • 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:Tival-talk
« Reactie #16 Gepost op: 30 januari 2013, 09:38:34 »
die zijn idd erg fijn!
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

brenda_lelie

Re:Tival-talk
« Reactie #17 Gepost op: 20 maart 2013, 08:23:48 »
Ik heb hier nog een aantal codes liggen waarmee je een gratis tivall-product kunt krijgen. Geldig tot 31 mei, je krijgt je geld achteraf terug.
Iemand interesse?