De brood met liefde en passie is trouwens wel lekkerder dan gewone.
Begrijp ik goed dat je niet veel brood eet? En zo ja, waarom niet?
Hm, dat ziet er interessant uit, ik zal eens kijken of 'mijn' AH die verkoopt.De brood met liefde en passie is trouwens wel lekkerder dan gewone. Vanmiddag tenminste.
Nu probeer ik weer op carbs te letten om af te vallen, maar ook omdat ik er nogal veel scheten van laat....
Mijn AH, toch met een ruime broodafdeling, blijkt Allinsonbrood niet te hebben Of althans geen brood waar die naam op staat. Toen maar de Boule Beurre van Hiziki genomen.
Met vier boterhammen per dag eet ik in vijf dagen één brood op. Zaterdag gekocht, vrijdag bijna op. Zaterdag/zondag nog wat geroosterd.
Mijn AH, toch met een ruime broodafdeling, blijkt Allinsonbrood niet te hebben Of althans geen brood waar die naam op staat.
Wij kopen halve broden, ongesneden. Elke twee, drie dagen dus weer bij de bakker om de hoek (op sloffen ). En die snijden we dan weer met de welhaast antieke broodsnijmachine die we van K.'s moeder hebben gekregen.
Citaat van: Poek op 15 februari 2013, 14:53:28Mijn AH, toch met een ruime broodafdeling, blijkt Allinsonbrood niet te hebben Of althans geen brood waar die naam op staat. De Dirk blijkt het wel te hebben! Ben benieuwd. Mocht ik dood neervallen, dan zal ik gaan spoken in @rno's huis.
Citaat van: Eelco op 19 februari 2013, 00:04:08Wij kopen halve broden, ongesneden. Elke twee, drie dagen dus weer bij de bakker om de hoek (op sloffen ). En die snijden we dan weer met de welhaast antieke broodsnijmachine die we van K.'s moeder hebben gekregen.Hmmm, Duits brood. Als ik denk aan (vakanties in) Duitsland hoort daar zeker genieten van brood bij. De eerste vakantiedag de juiste bakker zoeken en verder elke dag (als het even kan op sloffen) vers brood halen.
Bij veel bio winkels hebben ze tegenwoordig ook heerlijk Duits brood, van Ahaus http://www.biobakker.eu/op-weg-naar-u.html (jammer genoeg wel erg prijzig..)