Vegatopia Forum

De Plus

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Plus
« Gepost op: 18 juli 2012, 14:10:26 »
Een aantal jaren geleden verkocht de plus producten die miender standaard zijn als de vleesvervangers van bijv tivall.
Ik weet het merk niet mee maar de verpakkingen waren overwegend zwart met pakkende teksten zoals kip zonder kip.
Ze hadden ook visvervangers en sommige dingen waren echt heeel lekker.
Nou zit de plus niet bij mij in de buurt. ik kwam er een tijdje geleden achter dat het niet meer verkocht wordt...

Heeft iemand een idee wat ik bedoel en waarom het niet verkocht wordt? Had al gemaild naar de plus maar daar kwam geen reactie op.

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:De Plus
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2012, 14:18:40 »
Een aantal jaren geleden verkocht de plus producten die miender standaard zijn als de vleesvervangers van bijv tivall.
Ik weet het merk niet mee maar de verpakkingen waren overwegend zwart met pakkende teksten zoals kip zonder kip.
Ze hadden ook visvervangers en sommige dingen waren echt heeel lekker.
Nou zit de plus niet bij mij in de buurt. ik kwam er een tijdje geleden achter dat het niet meer verkocht wordt...

Heeft iemand een idee wat ik bedoel en waarom het niet verkocht wordt? Had al gemaild naar de plus maar daar kwam geen reactie op.

Ja dat is van Veggiemaster (http://www.vegeking.com/shop101/shop103.buyloud.net/ShopStyle/dutch/ShowCategoryc422.html?category_id=120). Onze C1000 had dat toen ook, maar dat is nauwelijks nog ergens te krijgen. Ik vond de vegakip en vega minihamburgers erg lekker. Volgens mij heeft Soyes inmiddels de Nederlandse licentie gekregen voor deze spullen: http://www.soyes.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=11&Itemid=18&lang=nl, de Vegaslager had dat een tijdje, maar nu niet niet meer, maar Soyes doet ook aan retail, dus je zou kunnen mailen om te vragen welke winkels het hebben (maar ik kom het steeds nergens tegen). Wel te krijgen in de horecagroothandel.

De vegakip van de Vegaslager lijkt overigens behoorlijk op hun vegakip, en Taiwanese vega-kip van de Chinese toko (vriezer) ook.
De Making-Waves fish fingers (http://www.redwoodfoods.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=17&Itemid=54&vmcchk=1&Itemid=54, te krijgen in biologische winkels) lijken op de vega-vissticks.
,,,,فلافل

Re:De Plus
« Reactie #2 Gepost op: 18 juli 2012, 14:24:27 »
ja dat Soyes zal het wel zijn. Ik vond die kipstukjes zo lekker.
Erg jammer dat het niet meer te vinden is...

Bedankt voor je reactie :D

Re:De Plus
« Reactie #3 Gepost op: 18 juli 2012, 19:22:55 »
heb soyes gemaild. Ben benieuwd of er reactie volgt.

Wat is dat redwoodfoods precies, zag dat het engels is. Verkopen zij ook in nederland?

Offline Selly

  • *****
  • 30.781
Re:De Plus
« Reactie #4 Gepost op: 18 juli 2012, 21:16:39 »

Wat is dat redwoodfoods precies, zag dat het engels is. Verkopen zij ook in nederland?

Ja sommige natuurwinkels hebben het.
,,,,فلافل

Re:De Plus
« Reactie #5 Gepost op: 19 juli 2012, 15:59:50 »
Okeee. Dank je

Re:De Plus
« Reactie #6 Gepost op: 19 juli 2012, 17:07:59 »
Heb een reactie van soyes.
Een deel van hun assortiment wordt bij de sligro en makro verkocht en niet in de supermarkt.
Heb geen pas van de sligro of makro. Dus maar eens verder neuzen naar alternatieven