ik begrijp je ongerustheid wel, heus. Ik ben alleen al meerdere malen bi mijn huisarts geweest. Hij kon mij nooit helpen en stuurde mij naar een dietist, daar ben ik geweest maar eb er weinig aan gehad, want ja ik kom dus inedrdaad wel aan van de hoeveelheden die ik opeens moest gaan eten, en ze was tegen vegan eten, dus tja.. dan kom je er niet helemaal uit, aangezien mijn kennis over voeding best heel groot is kon ik ook niet met haar meegaan in haar ideeën over gezond, hoeveelheden en de keuze om vegan te zijn.
Heb wel meer geprobeerd als alleen dit" natuurartsen, accupunctuur, massages, van alles!"
Ik denk wel te weten wat een gezond eetpatroon is, zeer zeker wel, alleen pas ik dit niet altijd toe, dat is een ander geval. Ik eet soms te weinig,maar nooit het verkeerde. Ik denk goed om alles wat mijn lijf nodig heeft. alleen soms neem ik de tijd niet om dit te geven, en los dit op met even snel wat eten, dit is vaak te weinig. (drukke baan)
Ik zal toch weer eens naar de huisarts gaan, mijn schildklier werkt aardig denk ik, maar heb wel meer klachten als niet afvallen, wellciht is er weer wat veranderd in de loop der jaren.
toch bedankt
en aankomen van een appel kan niet, dat weet ik, het is maar beeldspraak!