hallo allen!
Daar ben ik weer even! Ik weet..lang geleden. Ik lees nog wel mee, maar heb weinig tijd gehad om even ervoor te gaan zitten om weer eens wat te schrijven.
Ondertussen meerdere malen wel afgevallen (prodimed: verschrikkelijk duur en saai en smerig dieet) Langzaam kruipt het er ook weer aan..ondanks sporten en opletten.
Alleen een zo extreem dieet blijkt nog te werken bij mij.
Ik eet nu sinds december vegan, niet om dieet redenen uiteraard, maar had wel gehoopt zo op gewicht te blijven aangezien je heel puur eet. (of je eet alles wat los en vast zit omdat het vegan is.. maar dat doe ik dus niet) Helaas is dit niet zo. Ik kom weer aan.
Ondanks krachttraining en hardlopen, ondanks mijn gezonde voedingspatroon... Ik baal er flink van en kan de oorzaak maar niet vinden.
Omdat ik graag -8 kilo verliezen wil en binnenkort mijn drukke tijd aan breekt (weinig tijd om salades/soepen/hoummous/raw repen etc te maken)ben ik op zoek naar een maaltijdvervanger: vegan, puur en gezond..en mij helpend met die droom die kilo's weg te werken..niet voor de zomer: maar voor altijd!! nu las ik ergens hier op het forum over sunwarrior, is het een idee om daar 2 maaltijden mee te vervangen, samen met wat groene gezonde poeders (chorella etc) en wat groenvoer (low carb) ? of zou dat niet voldoende zijn om op te leven?eventueel iets van tofu erbij?? als tussendoortje misschien low carb fruit en groenten en wat nootjes?
kan iemand mij van advies dienen? ik vind het lastig om binnen het vegan principe iets te vinden waarmee e afvalt..
hoe ik nu (doordeweeks) eet:
- smoothie van fruit (banaan en bessen meestal) chorella en een groentensapje uit de centrifuge. soms lijnzaad(vers gemalen)
tussendoor: hoummous of pindakaas met groenten of wat noten
lunch: salade (sla/groenten/olie/azijn, soms 1/2 avocado) soms ook 1 of 2 desemboterhammen met vegan beleg (tofu of hoummous of jam zonder suiker)
tussendoor: raw reepje
avond: veel groenten, salade. beetje rijst of aardappel. soms een burger, maar meestal bonen of linzen.
tussendoor: soms soya yoghurt met fruit of noten, soms niks, soms een appel
soms nog steeds een glaasje rode of witte wijn. maar niet iedere dag..Ik drink alleen zwarte koffie, kruidenthee of water.
mocht iemand tips hebben?? Hiziki had jij de sunwarrior nou?
groetjes