Hoi hoi!
Ja die wijn...daar heb je gelijk in. Ik drink wel 1 glas per dag. Hoewel ik ook dagen oversla. Maar 1 glas per dag vind ik ook niet zo'n grote ramp. Hoewel het beter is om een aantal dagen in de week niks te drinken, helaas drinkt man lief graag wat glazen bij, voor en na het eten. dat is soms dan wel moeilijk. maar zal er nog beter naar gaan kijken.
Ik voel me redelijk fit, hizikigrrl, savonds stort ik weleens ernstig in, maar geloof dat dit wel normaal is wanneer je de hele dag rent en vliegt. (voorbeeld: op de fiets de kleine wegbrengen, boodschappen doen, naar huis fietsen, hond uitlaten, opruimen/schoonmaken, naar mijn werk fietsen, daar ren ik ook wat rond met zware spullen, dan naar school fietsen, naar huis, hond uitlaten, eten klaarmaken, naar zwemles fietsen, en weer naar huis, eten..hond uitlaten, soms een uurtje sporten, en dan stort ik in.) dit is een gemiddelde dag, wanneer het op mijn werk druk is loop ik van 10 tot 16 uur en de rest doe ik er dan ook bij..
Ik voel me wel veel fitter wanneer ik weinig brood eet. Ik begin de dag met vers groentesap en dat voelt ook goed!
Verder wil ik nog een goede multi gaan slikken, vooral omdat ik rook (ja ik weet het: erg slecht..ik heb een stop moment in gedacten, nu mijn vent nog overhalen en dan moeten we er eens voor gaan)
zo nu eerst de kettlebel maar eens pakken. (vandaag bracht man lief dochter lief naar school.)
groetjes