Vegatopia Forum

Vegetarier met carnivoor heeft voordeel

Offline Chick

• *
  • 7
Vegetarier met carnivoor heeft voordeel
« Gepost op: 07 december 2011, 22:17:51 »
Heeej!

Het heeft ook weer een voordeel als een vlees eten wat heeft met iemand die vegetarier is, ik ben vegetarier en mijn vriend eet vlees. Maar nu kookt hij ook vaak vegetarisch voor ons allebei en hij vind het zelfs leuk om hier creatief in te zijn. Want voor een vegetarisch maaltje moet je toch creatiever denken dan gewoon een stuk vlees bakken met iets erbij...(Saaaaaai)
Nu eet hij dus door mij ook minder vlees;-) Beter voor de dieren!
Dus als nou elke vegetarier nu met een vlees eten wat begint scheeld dat wel weer in het vlees eten haha!

Maar ik mis het wel eens om er over te praten met iemand, want ik ken maar 1 vegetarier in mijn netwerk.

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
Re:Vegetarier met carnivoor heeft voordeel
« Reactie #1 Gepost op: 07 december 2011, 23:08:43 »
Hoi Chick,

Welkom alhier. Mogelijk vind je hier wat meer mensen om mee van gedachten te wisselen.
Je bent trouwens al een stuk verder dan ik. In mijn hele leven heb ik nog nooit iemand vegetariër gemaakt.
(Ik heb er wel aan bijgedragen dat twee vegetariërs ter wereld kwamen.)
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Fynnya

• 432
« Reactie #2 Gepost op: 08 december 2011, 10:59:50 »
Want voor een vegetarisch maaltje moet je toch creatiever denken dan gewoon een stuk vlees bakken met iets erbij...(Saaaaaai)
Niet per definitie, je kan ook een willekeurige vegaburger bakken met iets erbij ;)
Ik ken wel vegetariërs wiens eetpatroon níets verschilt van de gemiddelde vleeseter, behalve dat het een vegaburger is ipv een hamburger, vegahamblokjes ipv hamblokjes, etc. Lijkt mij ook ontiegelijk saaaaaaaaai, maar smaken verschillen blijkbaar.

Maar serieus, ik zie inderdaad ook vaak dat bij stelletjes waar één iemand vegetariër of veganist is, de partner ook een stuk meer vegetarisch/veganistisch gaat eten dan daarvoor, en dat is zeker mooi.
Maar toch kies ik mijn partner liever op basis van liefde dan op basis van eetgedrag ;)

Offline Chick

• *
  • 7
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2011, 05:43:14 »
Haha ja indd het gaat erom of het goed klikt en of je van elkaar houd;-) de liefde gaat niet alleen door de maag haha!