Vegatopia Forum

Hoeveel falafel-verkooppunten in...

Xinramski

Re:Hoeveel falafel-verkooppunten in...
« Reactie #40 Gepost op: 26 januari 2006, 16:03:58 »
in leiden (centrum) zitten er iig minstens twee, ook nog vlakbij elkaar, de maoz en de döner dream!

In de straat naar het station zijn er volgens mij nog drie. (bij eentje verkopen ze falafel-soep, ben erg benieuwd hoe dat smaakt)

ja heb het ook vaak zien staan en me afgevraagd wat dat inhoudt, maar het zal idd wel falafel én soep zijn want van zo'n tent kan je niet echt culinaire vernieuwing verwachten :P

en falafel gewoon zelf maken, dat is al lekkerder dan van de maoz.

Paul Falafun

« Reactie #41 Gepost op: 27 januari 2006, 21:25:23 »
Utrecht 25
Hilversum 5
bussum 1
Naarden 2

er zijn ongeveer 3500 snackbars waarvan 800 grillrooms met Falafel

tis niet veel dus werk aan de winkel.

Paul Falafun

« Reactie #42 Gepost op: 27 januari 2006, 21:29:16 »
Smullers was een succes en een Pilot (eff proberen) voor de mensen die het leuk vinden het verkocht beter dan een broodje (unox).

in Maart gaan we weer starten met een snelle variant,het was eff wennen om snel(op het station moet het snel)te serveren.

Daarna vast in het assortiment.

smikkeltje

« Reactie #43 Gepost op: 28 januari 2006, 01:49:30 »
ik vind stiekem de falafel van de ranzige dönerwinkel echt veel lekkerder dan die van de maoz! ik durf alleen niet te vragen wat ze erin stoppen dat ie zo veel smeuïger is  :-\  maar ik vind eigenlijk dat ik wel uit principe naar de maoz moet om hun vegavriendelijkheid te steunen. wat een dilemma's!!

ufo

« Reactie #44 Gepost op: 31 januari 2006, 11:07:04 »
Wat zul jij Sander blijgemaakt hebben! :)

wellicht kan ik Sander ook blij maken met de volgende informatie, van welke hij logischerwijs al op de hoogte zou kunnen zijn, maar misschien is het toch nieuws voor hem:

bij die natuurwinkel op de Bredase weg (zonnebloem? paardebloem? boterbloem?) kan je erg lekkere kant en klare falafel balletjes kopen van het merk Florentin. Als je eens geen tijd/zin hebt om ze zelf te maken, kan ik je die erg aanraden.

Offline Kwipsel

• 108
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #45 Gepost op: 03 februari 2006, 13:21:27 »
Groningen:
Bij Big Dana`s in de nieuwe ebbinge straat
Bij Big dana`s in paddepoel,
Bij De piramide die zit in dezelfde straat als de palace en de rumba.
Bij Donerkabab zit dacht ik ook aan de nieuwe ebiingestraat
Bij de Maoz ook.
Volgens mij zijn het er nog wel meer. Als ik er een tegen kom zal ik het posten.
Soep met vegetarische ballen blijft soep met ballen!