Ik at vandaag bij Betty's, was erg lekker.
Ik had alleen op keuze en menu gerekend, en daar zijn ze net mee gestopt. De eigenaar (zo kwam ie tenminste over) komt nu aan de tafel, vertelt dat er geen menu meer is, want vakantie in Parijs etc. en vertelt dan wat je kunt eten.
Vandaag was er voor keuze uit pompoensoep of romanescosoep, allebei met broschettes, en tapenades en nog meer dingen die lekker klonken, maar we namen niets voor, dus ik weet het niet meer allemaal.
Voor het hoofdgerecht was er geen keuze, het was spanakopita, met drie soorten salades, gegrilde aubergine, crostini en drie soorten tapenades, enne oja, hele lekkere aardappels.
Allemaal kleine lekkere hapjes, vooral de salade met tuinbonen, artisjokken, gedroogde en semi-gedroogde tomaatjes en geitenkaas was erg lekker. En de tomatentapenade, en de aardappels dus.
Voor toetje en thee was er wel erg veel keus, er waren zelfs twee toetjes die ik mocht. Werd ook meteen verteld, want ik had al gevraagd wat voor kaas er in de spanakopita zat (van geitenmelk), dus de carrotcake waar een beetje room in zat vond hij al geen optie. Wel twee soorten sorbetijs, de mijne kwam dus zonder slagroom maar met extra vruchtensaus.