Vegatopia Forum

Vegetarisch restaurant De Hagedis - Den Haag

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Vegetarisch restaurant De Hagedis - Den Haag
« Gepost op: 10 mei 2009, 09:24:34 »
Ik at gisteren met een vriendin bij de Hagedis in Den Haag. Het was goed dat we gereserveerd hadden want het was best druk. Vooraf hadden we een gedeelde schotel antipasti (bruschetta, zongedroogde tomaat, artisjok, gemarineerde champignons, kaas en olijven). Als hoofd had ik de maaltijdsalade met falafel, lekker maar ik miste de knoflooksaus. :bloos: Mijn tafelgenoot at een frittata met asperges, tomaat en erbij gebakken aardappeltjes. Toe hadden we ananas-gembercake / appeltaart met kaneelijs. Ik vond het zeker een aanrader en kom er gauw nog eens terug voor de kaasfondue die ook heel goed schijnt te zijn.

Offline Laurie

  • *****
  • 2.478
  • Geslacht: Vrouw
Re:Vegetarisch restaurant De Hagedis - Den Haag
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2009, 08:08:32 »
Ik at bij de Hagedis een enorme hoeveelheid brie als voorgerecht, met veel knoflook uit de oven  :yummie:, en ook mijn tafelgenoten hebben er een deel van gehad. Als hoofd had ik een ovenschotel met verschillende groenten, erbij gebakken snijbiet en groentechips, lekker maar ook wel heel machtig dus toen had ik geen plaats meer voor een toetje.

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:Vegetarisch restaurant De Hagedis - Den Haag
« Reactie #2 Gepost op: 01 oktober 2011, 13:39:24 »
Gister hier weer geweest. Ik kom er met enige regelmaat, omdat het één van de weinige restaurants in Den Haag is waar je goed veganistisch kunt eten.

Als voorgerecht hadden we verschillende soorten brood met olijven-vijgen tapenade, olie en een kruidendip. De tapenade was echt super lekker, maar wel te weinig voor de hoeveelheid brood.

Als hoofdgerecht een 'loempia' met rooktofu, gegrilde groenten, sinasappel/gember saus en salade. Echt lekker, vooral de gegrilde groenten. Ik had net drie stukjes groeten meer wel gewaardeerd, maar ik eet dan ook wel redelijk veel.

Als nagerecht rode pruimen crumble, heel lekker. Sowieso vind ik bij de Hagedis de nagerechten vaak erg goed.

Aanrader!