Vegatopia Forum

A-fusion - Amsterdam

Offline Bast

• 4.149
Re:A-fusion - Amsterdam
« Reactie #20 Gepost op: 14 juni 2012, 22:47:02 »
Nee, al heb ik bij de buren iets verder weleens iets naast me zien kruipen wat in die regio gewoon keihard gefrituurd zou worden. Dat is ook alweer 10 jaar geleden en bij zo'n all-you-can-eat-buffet, waar je ook eigenlijk niet moet komen tenzij je low-budget en high in Amsterdam verblijft.
De service was niet bepaald gezellig, het eten middelmatig en als je dan in een half leeg restaurant de kat naast ons te eten geeft, dan wil je ons niet als gast denk ik dan. Als je eerder dicht wil kun je het ook gewoon vragen, maar toen voelden we ons eigenlijk een beetje weg gejaagd.
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #21 Gepost op: 15 juni 2012, 08:19:39 »
Aaah ok. Ja dat is ook stom ja. Maar net iets minder erg dan creepies & crawlies.
,,,,فلافل

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #22 Gepost op: 15 juni 2012, 14:09:51 »
Muizen heb je vrijwel niet als er een kat is, maar die kat mag je officieel niet hebben van de keuringsdienst (al geven ze wel off the record dat advies). In de binnenstad van Amsterdam is er een muizenplaag, dus dat kan nog weleens moeilijk te ontlopen zijn. Maar idd, je wil geen c&c in je b&b e.d.

Met niet het enige bedoelde ik dan ook meer de algemene tendens van de avond, dan problemen met nog bewegend dier ;)
Sin chile, no tiene chiste!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #23 Gepost op: 29 december 2012, 10:13:38 »
Weer eens gegeten bij Afusion. Lekker. We hadden lekkere edamame, pittige zeewiersalade, erg lekkere tofu teriyaki met veel saus, omeletsushi en pickle-sushi, van die zachte gyoza (pasteitjes noemen ze het daar) met lekkere Chinese, zwarte azijn als dipsaus, en een tamelijk zoete vega-koe lo yuk met verse ananas en vrij zachte vega kip en rijst. Jasmijnthee en warme sake erbij. Eindelijk eens niet té veel gegeten hier.
,,,,فلافل

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #24 Gepost op: 21 september 2013, 16:41:55 »
Vorige keer bij A fusion. De kaart is wat veranderd (vroeger had je een plaatjesmenu en een los menu, nu één nieuwe kaart) en er staat niet meer bij diverse gerechten die niet vega zijn dat je ze ook vega kunt krijgen, maar ik hoorde een serveerster aan een andere tafel zeggen dat ze gerechten ook aan kunnne passen. Verder zijn de meeste gerechten wel hetzelfde gebleven.

We aten lekkere loempia's, sushi met ei en sushi met avocado, groentespies, een roerbakgerecht met vega-eend, weer een hele andere vega-eend dan ik elders heb gehad, rijst en erg lekkere tofu teriyaki.
,,,,فلافل