Volgens mij was Haantje gewoon geinteresseerd en ben jij degene die er defensief op ingaat.
Geïnteresseerd of ik überhaupt wel iets lekker vind?
Hij zegt zelf dat ie rare vragen stelt en dat was het ook.
Als ik je vraag om ingredienten die je lekker vindt en waar je makkelijk aan kunt komen, reageer je niet
.
Vrij ongemakkelijk, lijstjes opgeven. Brood rijst groente noten fruit soja. Ik zal je ook zeggen wat ik hier niet heb: verse voorgesneden soepgroente. Dus doe ik het met pakjessoep.
Kan je wel gaan roepen over trollen
maar je manier van reageren komt op mij niet over alsof je wil discussieren
Over mijn geluk en waar ik mijn pleziertjes vandaan haal en wat ik met de gewonnen tijd doe, daar rep ik niet over, dat is persoonlijk.
Laat staan uitnodigend.
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, zei hier iemand al. Mijn zang zal niet bevallen...
Je concludeerde zelf al dat we hier toch een wat meer bourgondische insteek erop na houden.
Duidelijk. Daar zijn we het dus allemaal eens over. Toch ga ik nog op de bevestiging van Poeck daarvan reageren. Later.
Een van de charmes van dit forum, vind ik juist dat we verschillende achtergronden en verschillende motivaties om vegetarisch dan wel veganistisch te eten erop na houden.
Geef dan ook wat minder bourgondische opvattingen en uitwerkingen een kans
Juist omdat je hier nogal sec overkomt, raak ik (en ik denk ook anderen) geinteresseerd in 't hoe en waarom.
Misschien omdat ik veganisme niet zo bourgondisch vind?
Ook om beter mee te kunnen denken in wat je wel aanspreekt.
Snelle recepten. Moet je daarvoor mijn zieltje peilen?
Als dit je tegen de borst stuit, is dit wellicht niet het forum voor je
Ik ben in elk geval niet verplicht mijn persoonlijke sfeer te laten invaderen
. Misschien kun je dan beter terecht op een veganistisch forum.
Je bedoelt dat ik beter opkras. Ik zit overigens al op een veganistisch forum.
www.veganisme.orgIk zie nu dat er in het forumreglement staat dat Vegatopia geen dierenkwesties en geen Veganisme doet! Dat is zeer sec, geen veganisme doen. Op basis daarvan kan je veganisten die het over veganisme hebben zo verwijderen.
Afijn, ik wens je verder veel succes in je queeste...
Dank je (is dit een afscheid?)
Het ging over snelle veganistische bereidingen. Ik had er al een paar en ik kreeg er nog een paar bij, dus dat zit al snor.