Nu een abbo nemen op de Vega en je krijgt een gratis leren tas erbij.
Stond ik ook even van te kijken
Ik heb het blad nu 2x gekocht, maar daar laat ik het denk ik bij, want het is niet wat ik er van hoopte. Vega zijn wordt toch weer, naar mijn idee, neergezet als een soort van hip gebeuren, waarbij het niet zozeer om de dieren draait, maar meer om het eigen welzijn. Wat lastig uit te leggen, maar hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Het doet me meer denken aan een soort Happinezz
Ik had gehoopt op een blad waarin er gewoon leuke vega dingen stonden, zonder steeds zo prominent het "vega"te noemen, want hierdoor wordt het vegetarisch zijn weer neergezet als iets afwijkens, iets wat je moet leren of wat moeite zou kosten. Terwijl als ze gewoon een blad hadden gemaakt met leuke vega restaurants, vakantiebestemmingen, recepten etc. mensen er denk ik veel eerder "in zouden trappen" als ze nog neit vega waren
(Ook lekker duidelijk, maar ok; volgende voorbeeld; Wij hebben vlak naast ons huis een wijnwinkel (
), waarbij de eigenaar eerst een aparte kast had voor bio & vega wijnen. wij waren daar superblij mee, todat weer eens binnenkwamen en bleek dat hij alle wijnen maar her en der door de winkel ertussen had gezet, wánt; mensen kochten niks uit die kast, want bio was raar en vies. nu hij ze gewoon ertussen had gezet en mensen dit niet zo door hadden, liepen deze wijnen ineens een stuk beter. Nou dat principe dus
)