Heb ik nou goed begrepen dat een of andere Maagdeburgse burgemeester conclusies durft te verbinden aan een uit een afvalbak geviste komkommer?
Ik las ergens dat t ws op basis was van knoflook... dus alles met veel knoflook eten zou dan ook helpen toch
TNO claimt een doorbraak in de bestrijding van resistente EHEC-bacteriën met een mix van natuurlijke ingrediënten.
Het gaat om een cocktail, die vooral in de veeteelt moet worden ingezet om zo door overmatig antibioticagebruik veroorzaakte resistentie te voorkomen.
Citaat van: lieve lijn op 09 juni 2011, 09:32:05Ik las ergens dat t ws op basis was van knoflook... dus alles met veel knoflook eten zou dan ook helpen toch Daarmee houd je dan misschien meer van je lijf dan je lief is...
Citaat van: fruitcake op 09 juni 2011, 09:40:29Citaat van: lieve lijn op 09 juni 2011, 09:32:05Ik las ergens dat t ws op basis was van knoflook... dus alles met veel knoflook eten zou dan ook helpen toch Daarmee houd je dan misschien meer van je lijf dan je lief is...Als iedereen dat doet valt dat best mee
Citaat van: fruitcake op 09 juni 2011, 09:40:29Citaat van: lieve lijn op 09 juni 2011, 09:32:05Ik las ergens dat t ws op basis was van knoflook... dus alles met veel knoflook eten zou dan ook helpen toch Daarmee houd je dan misschien meer van je lijf dan je lief is...Jij houdt wel van vampieren?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Escherichia_coli_O104:H4Dit is de boosdoener.