Vegatopia Forum

Eten in de Efteling en andere pretparken

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gwennepen

Eten in de Efteling en andere pretparken
« Gepost op: 24 juni 2007, 23:30:45 »
Wokbuffet in de Efteling. Voor de vega's geen gewok maar wel buffet met lekkere salades. O.a. aspergesalade met olijven en rode uien en er was ook eldsla met lekkere dressing. van te voren aangegeven dat ik kwam. Ik zag niks vegetarisch op het buffet staan, maar toen ik het vroeg ging ze het halen in de keuken. Een erg lekker loempia en een miniquiche. Die gelijk door een vleeseetster bijna van m'n bord werd gekeken. ;) Als toetje soesje met choco en mangomousse.
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2011, 17:47:37 door Selly »

Offline Eefje1976

  • ***
  • 225
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vegetarisch eten in de Efteling
« Reactie #1 Gepost op: 07 augustus 2009, 11:03:57 »
Woensdag op de Efteling een superlekkere groenteschijf gehad, met aspergers erin, ik heb er van gesmuld.
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2010, 22:40:39 door Selly »

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Eten in de Efteling en andere pretparken
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2011, 17:48:05 »
Iemand nog recente ervaringen opgedaan met vega eten in pretparken?
,,,,فلافل

Offline Uniflame

  • ***
  • 180
Re:Eten in de Efteling en andere pretparken
« Reactie #3 Gepost op: 31 juli 2011, 17:02:32 »
Ik ben vandaag in Slagharen geweest en had eigen lunch bij. Maar dit had ik achteraf niet hoeven doen, want ze hadden daar toch best veel opties. Een goede Dutch Bakery waar ze ook fruit in chocolade te koop hadden. Chocolade was van goede kwaliteit, en heb daar toch echt lekker gesmuld als tussendoortje.

Avondeten weet ik niet, want zo lang ben ik niet gebleven... naast de winkelstraat is het pretpark niet zo geweldig ;)

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Eten in de Efteling en andere pretparken
« Reactie #4 Gepost op: 31 juli 2011, 17:30:09 »
Het is wel 2 jaar geleden ofzo, maar toen had de Efteling de mogelijkheid om vantevoren je allergieën door te mailen, dan maken ze op de dag van je bezoek een maaltijd speciaal voor jou, en mag je maar in 1 restaurant eten, want daar staat je bordje, en het was niet lekker (ik hou niet van magnetrontofu), maar ook niet vies, en ik was er toch heel blij mee omdat ik eten had en het ook nog eens allergeenvrij
Supercalifragilisticexpialidocious!

Offline fem fatale

  • Forumkenner 2010 en 2012
  • ******
  • 7.159
  • Geslacht: Vrouw
    • fatalefem
Re:Eten in de Efteling en andere pretparken
« Reactie #5 Gepost op: 31 juli 2011, 17:31:18 »
was. Het was uiteraard ook vega.

Ze doen geloof ik standaard vega eten, maar vegan kan dus ook op verzoek, lijkt mij.
Supercalifragilisticexpialidocious!