Tja, niet echt een aanrader wat mij betreft:
we hebben er gisteren gegeten met zijn zessen (2 vega, 4 flexitariërs) en vonden het een beetje tegenvallen qua eten, maar de bediening is wel echt heel vriendelijk en behulpzaam. We konden buiten zitten in een binnentuin dat was wel fijn.
Vooraf kun je kiezen uit twee soorten soep, die beide heel lekker waren. Je krijgt echter alleen een kommetje soep, geen stukje brood ofzo erbij (en dat vind ik juist lekker) en er staat ook geen brood op de kaart. Dus als je niet van soep houdt of er geen zin in hebt dan heb je pech. De soep kost 3 euro per kom.
Voor het hoofdgerecht valt er niks te kiezen, je eet wat de pot schaft. We hadden: kidneybonen met een tomaat-paprika saus, zoete aardappel en ijsbergsla met aardbei. De groenten op zich waren wel ok maar erg kleine porties, dus ook als je een gewone eter bent heb je er waarschijnlijk niet genoeg aan. Het hoofdgerecht kost 8,50 wat ik dan relatief duur vind voor vier stukjes zoete aardappel, een schep kidneybonen met saus en een schep ijsbergsla met anderhalve aardbei. Bij andere eetcafés krijg je voor dat geld rijst of frietjes erbij en bijvoorbeeld een stuk groentetaart of kaasgehakt (
).
De toetjes, zo rond de 4 euro waren wel aardig, en heb je ook echt wel nodig voor een voldaan gevoel. Je kunt onder andere kiezen uit koffie met gebak, yoghurt met vruchten of honing en noten en verschillende ijscoupes.
Ik zal er niet zo snel weer gaan eten omdat het eten zelf wel ok maar zeker niet bijzonder was en bovendien erg weinig. Het bevestigde ook wel een beetje dat vegetariërs alleen maar groenten eten.