Key Lime taart wordt ook met gecondenseerde melk gemaakt, mjammie!
Oh Key Lime pie heb ik echt al in geen tijden meer gegeten, dat kan toch erg lekker zijn!
Eens met Sam wat betreft ketchup als ingredient. De horror als je dan ergens macaroni op tafel zag verschijnen, zonder dat er een pan rode saus kwam. Nee, gewoon een grote ketchupfles en stukjes ham. *ril*
Meeste ketchup vind ik ook niet echt lekker in vergelijking met Heinz. Die van Maartje! was trouwens wel echt uberbriljant lekker!
Heel stiekem vind ik Aromat wel lekker. Zelf kopen doe ik natuurlijk niet, maar als ik het tegenkom wil ik het wel voor nostalische doeleinden van mijn handpalm snoepen. Ooit kwam ik het tegen op mijn bhaji's in een Indiaas-Nepalees restaurant, hier in Amsterdam. Dat vond ik wel raar.
Sandwichspread vind ik ook eens in de zoveel tijd een potje lekker en daarna hoef ik het 3 jaar niet meer te eten (of te ruiken).
En ik wil mijn favoriete chipssmaken (bolognese, niet die van Lays bah, en cheese&onion, die van de huismerken, want Lays heeft 'm aangepast richting sour cream&onion) nog eens als jasje gebruiken voor tofu oid...