Een scheutje bio-limoensap met water met prik. Zo ongeveer het goedkoopste frisdrankje dat je je kunt voorstellen. En toch lekkerder dan welk merk bitter lemon dan ook. Ik kan me voorstellen dat mijn ouders zoiets ook dronken, in hun eerste zuurverdiende huisje met een tafeltje gefabriceerd van een bananendoos. Tegenwoordig zouden ze zeggen: koop gewoon een pallet bitter-lemon, wat let je. Moeilijk uit te leggen dat de goedkope versie eigenlijk beter is dan de kant-en-klaar.
automaten chocolademelk... de thee is echt vies en koffie mag ik niet meer van de huisarts (beetje overgevoelig) en vind t echt veels te koud voor water
Bitterlemon. Ik drink het niet vaak (want probeer niet te veel fris te drinken), maar ik vind het stiekem eigenlijk de lekkerste fris die er is...
automaten chocolademelk
Gister bij de Makro voor het eerst sinds tijden weer eens een fles vieux gekocht. Daar zit nu een scheut van door de cola. Niet meer zo ultiem lekker als vroegââ, maar het drinkt wel makkelijk weg
Vraag me niet waarom maar cola-vieux is in mijn geheugen gekoppeld aan vakanties op de eilanden.