Vegatopia Forum

Toetje

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AniekVega

Toetje
« Gepost op: 09 september 2015, 12:09:46 »
Ik ben gek op toetjes, nou was mijn vraag welke toetjes smaken vinden jullie lekker?

Offline Poek

  • Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • ******
  • 11.915
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re: Toetje
« Reactie #1 Gepost op: 09 september 2015, 13:27:25 »
Bedoel je als in vanille, aardbei, peer, sinaasappel?

(die vind ik wel lekker)

Wel jammer dat er vaak veel suiker in toetjes zit.

Offline neleH

  • *****
  • 1.736
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toetje
« Reactie #2 Gepost op: 09 september 2015, 15:08:28 »
Ik neem bijna nooit een toetje, meestal een espresso. In een dolle bui doen we er een bol vanilleijs in.

Re: Toetje
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2015, 18:12:43 »
Ik eet zelden toetjes. In de zomer Beluga ijsjes. En nu eet ik af en toe Coyo, maar vooral als tussendoortje. Ik ben een kokosjunkie.

Offline jol

  • *****
  • 2.653
Re: Toetje
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2015, 23:27:39 »
Ik eet haast nooit toetjes want ik eet 's avonds niet zo veel, ik heb er al snel geen ruimte meer voor. Soms als ik uit eet hou ik er rekening mee wanneer ik weet dat er lekkere toetjes op de kaart staan en heel soms prop ik me vol om diezelfde reden.
Als ik toetjes eet houd ik vooral van bekverziekend zoet met wat fruitigs of chocola, hele pure chocola.
Gewoon een portie fruit na het eten vind ik ook heel lekker, maar fruit vind ik altijd lekker, ook voor het eten  ;D

Maar meestal neem ik koffie toe, soms met liquor 43 of limoncello.

Offline Miranda

  • *****
  • 3.376
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toetje
« Reactie #5 Gepost op: 11 september 2015, 07:45:28 »
Ik neem ook vrijwel nooit een toetje. Vooral omdat ik dat van huis uit niet zo gewend ben, denk ik. Wij kregen vroeger gewoon yoghurt of een mandarijn. Toetjes waren voor feestdagen.
Mijn favorieten: crème brulee, sticky tofeepudding of ouderwetse griesmeelpudding met bessensap.