"Net zoals ik het maken van mijn kleding heb uitbesteed aan Hennes&Mauritz"
Heeft niemand hier nog de kwaliteitsvergelijking gemaakt?
Ik snap niet dat iedereen hier heur gebruik van "halffabrikaten" goed moet praten: ga anders ook maar direct even uitleggen waarom je niet je eigen tarwe zaait en geen geit tweehoog hebt staan (dat laatste natuurlijk omdat je niet voor een moslim versleten wilt worden en je geen PvdD-ers op je balkonnetje wilt hebben klimmen om heur nekje te redden van een roestig bot mes, maar dat terzijde "Neeneenee, het is voor de feta in mijn salade!").
Maar goed: k&k maaltijden: die dingen in een bakje met een ventieltje er op zodat je alleen nog maar een knopje hoeft in te drukken en op ping hoeft te wachten: ik denk dat je je prioriteiten behoorlijk verkeerd hebt liggen als je dat durft te verdedigen als meer dan een noodgreep. Dan mag je die van mij ook nog wel eens in de week maken, en dan geef ik je ook nog de vrijheid om diepvriespizza daar niet onder te scharen, en mag je ook nog eens per week iets afhalen van mij voordat ik je een stumperd ga vinden. Ik snap dat zelf nooit hoeven koken een statussymbool is (je betaalt er genoeg voor), maar het is wel armoe hoor. Tenzij je in goeie resto's eet of de traiteur aandoet. Maar daar gaat het hier niet over, want dat valt vast niet in Hizi's budget
De opmerking zijn, te zout, te zoet, te weinig (neem je er toch ook nog een k&k salade bij, kassa!). Wat zijn de keuzemogelijkheden voor de vega's? Want dat lijkt me nog wel het grootste algemene bezwaar: lang niet alles wat je kan bedenken dat je zou willen eten is ook k&k te krijgen. En hoe fantasievol is het eigenlijk? Boven een bepaald bedrag mag dat best wel. En dan niet dat het "verse pasta" is. En dat kiessysteem in de Appie, is dat wat?