Vegatopia Forum

Verjaardagen

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lordmot

Verjaardagen
« Gepost op: 22 november 2010, 11:49:22 »
Hallo allemaal,
Ik wilde hier toch even op dit forum reageren.

Ik zal me even voorstellen, ik ben Tom en ik ben GEEN vegetarier, echter is mijn vrouw dat wel en wij kunnen heel goed samen onze gebruiken samenmengen. Zo zal ik haar nooit dwingen om vlees te eten (ze is vegetarisch door allergieën maar ook omdat ze het zielig vind). En zei zal mij nooit dwingen om vegetarisch te gaan eten. uiteraard staat er bij ons thuis op tafel regelmatig vegetarisch eten op tafel en ik kan hier erg goed mee leven.
Zo ben ik zelf ook regelmatig op zoek naar leuke vegetarische recepten die het voor mij lekker maken om te koken en ben ik al op vele dingen terecht gekomen. Zelf ben ik ooit naar de hotelschool gegaan om te leren koken dus het is ook nog eens een hobby voor me.
Nu ben ik alleen op een algemeen probleem gestuit waarvan ik dus van jullie zou willen vragen hoe jullie dat oplossen, het volgende senario gaat het om:
Een verjaardag
1 persoon vega de rest carni
als "vega" alleen kaas en misschien een stukje komkommer ofzo op tafel.
Nu is mijn vraag de volgende, met wat lossen jullie dit op? zelf heb ik inmiddels vegetarische ragoutbroodjes in vingersnack formaat gemaakt en ook sushi op vega wijze en zo nog wat dingen maar ergens houdt mijn fantasie ook een keer op.
Ik zou jullie reacties graag tegemoet zien, alvast bedankt

Tom

Offline Hizikigrrrl

  • Moderator
  • ******
  • 21.786
  • Geslacht: Vrouw
Re:Verjaardagen
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2010, 13:18:30 »
Hallo Tom,
welkom op het forum!

In deze draad vind je vast wat van je gading: http://www.vegatopia.com/smf/index.php/topic,9284.0.html