Naar aanleiding van het volgende wonderlijke bericht dat ik tegemkwam;
Hoe staat het volgens jullie gesteld met het eten in bv. pretparken, strandtenten etc.?
Uit onderstaand stuk begrijp ik dat ik als vegetariër zeer veel keuze heb, iets wat ik geloof ik nog niet doorhad
Meestal mag ik blij zijn met een patatje. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn!
p.s. Het stukje komt van een site waar mensen verzoeken in kunnen dienen om de Efteling te verbeteren (vraag maar niet wat ik daar deed...
) en ik was dus lichtelijk verbaasd dit stukje tegen te komen tussen de aanvragen voor 4 dubbele achtbanen, standbeeld voor de oprichter, meer water in fata morgana etc.
15 Minder vegetarisch eten in het park
Van oorsprong is de Efteling een plek voor carnivoren. Anton Pieck was bijvoorbeeld een echte vleeseter en in de restaurants in het park kun je sinds jaar en dag een lekker stuk biefstuk vinden. Dat er nu ook uitgebreide vegetarische gerechten zoals groenteburgers verkocht worden kan nooit de bedoeling zijn geweest. Het zou de Efteling sieren als de hoeveelheid vegetarische gerechten tot een minimum wordt beperkt.