Vegatopia Forum

De Vegetarische Slager

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
Re:De Vegetarische Slager
« Reactie #80 Gepost op: 25 juni 2012, 07:48:23 »
Kennis scoorde t laatst bij de ekoplaza in boz, dus meneer lijntje binnenkort maar eens lief aankijken.
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2012, 09:18:25 door lieve lijn »
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Maartje!

• Staafmixermeisje. Pur sang.
  • 6.752
« Reactie #81 Gepost op: 25 juni 2012, 09:07:03 »
???
This is between me and the vegetable!

« Reactie #82 Gepost op: 25 juni 2012, 09:16:15 »
Ja dat is wel erg cryptisch he? Ik ben er ook nog niet uitgekomen. boz kan ik nog wel thuisbrengen, althans dat denk ik, want dat heb ik eerder gezien, maar dan met een paar hoofdletters.
Ik hoop gewoon dat ik niemand terug zie staren als ik eenmaal in de ruimte ben en naar buiten kijk.
William Shatner

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #83 Gepost op: 25 juni 2012, 09:19:29 »
Antwooord beginnen te typen.. Toen mobiel in zak gestopt zonder te vergrendelen, blijkbaar was dit t resultaat. Sorry
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #84 Gepost op: 25 juni 2012, 11:16:07 »
Poging tot vertaling:

Een kennis kocht laatst iets van de Vegetarische slager bij de Ecoplaza in Bergen op Zoom. Ik ga mijn vriend vragen of hij daar heen wil.

Offline Maartje!

• 6.752
« Reactie #85 Gepost op: 25 juni 2012, 11:49:42 »
Ja, dat lukte me na « Laatste verandering: Vandaag om 09:18:25 door lieve lijn » ook wel...

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
    • dimitri.org
« Reactie #86 Gepost op: 25 juni 2012, 13:01:31 »
Ah :P

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #87 Gepost op: 23 juli 2012, 21:13:53 »
Trouwens de COOP supermarkt verkoopt nu de producten van de vegetarische Slager. Ik hoop dat andere supermarkten snel volgen.

www.coop.nl/assortiment/nieuw/lees-meer

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #88 Gepost op: 15 augustus 2012, 10:53:32 »
De producten van de Vegetarische slager is nu ook bij Jumbo verkrijgbaar.

www.jumbosupermarkten.nl/Bedrijf/Actueel-nieuws/Jumbo-introduceert-producten-van-De-Vegetarische-Slager

Offline Sam

• 7.192
« Reactie #89 Gepost op: 15 augustus 2012, 11:51:30 »
Bij De Zaailing in Leiden verkopen ze nu ook de producten van de Vegetarische Slager, in de diepvriezer. Ik heb het 'verse' gehakt gekocht om daar de komende week traditionele worstenbroodjes mee te maken. Nadat het kneedbare vega-gehakt van AH uit het assortiment is gegaan heb ik nooit meer een goed alternatief gevonden, dus ik ben erg benieuwd!
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #90 Gepost op: 15 augustus 2012, 16:36:04 »
Bij De Zaailing in Leiden verkopen ze nu ook de producten van de Vegetarische Slager, in de diepvriezer. Ik heb het 'verse' gehakt gekocht om daar de komende week traditionele worstenbroodjes mee te maken. Nadat het kneedbare vega-gehakt van AH uit het assortiment is gegaan heb ik nooit meer een goed alternatief gevonden, dus ik ben erg benieuwd!

Klinkt heerlijk die worstenbroodje, moet ik eens ook zelf proberen te maken.

Is deze gehakt niet wat voor jou, het is alleen verkrijgbaar in de C1000 supermarkten. Er zit wel ei in verwerkt, ik weet niet of je dat erg vind. zie ingredienten onder in, of de site. Of bedoelde je een andere gehakt
www.goodbite.nl/paginas/41-goodbite-vers-gehakt.html

Ingrediënten: Gerehydrateerd soja-eiwit, plantaardige olie, zetmeel (o.a. tarwe), ei-eiwit*, aroma, gistextract, glucosestroop, zout, kleurstof (rode bietenconcentraat), specerijen.

* ei-eiwit is afkomstig van vrije uitloopkippen
Allergie informatie: bevat soja, gluten, ei. Gemaakt in een bedrijf waar ook pinda’s, noten, melk en selderij worden verwerkt.

Offline Maartje!

• 6.752
« Reactie #91 Gepost op: 15 augustus 2012, 16:51:12 »
Ik heb er gehaktballen van gemaakt, en ik vond ze nogal mwah:
Wij hadden moussaka, met vegetarische-slager-gehakt-gehakballetjes. Ik vond dat laatste niet zo'n succes. Niet vies, maar als ik iets dat niet op gehakt lijkt wil eten, neem ik wel vla. Ofzo.

« Reactie #92 Gepost op: 27 augustus 2012, 16:35:33 »
wist tot voor kort niet dat de vegt slager bestond :(
Heb gister de lupine"saucijzen"brood gegeten. Het is dat nummer 2 op mijn vriend zijn bord lag andeers had ik die ook op gegeten.
Wat was die lekker zeg( via de natuurwinkel) Laatst ook de "kipstukjes"op een stokje op. Maar ook die waren helemaal super.
Wat een uitvinding

Offline Sam

• 7.192
« Reactie #93 Gepost op: 29 augustus 2012, 15:27:18 »
Is deze gehakt niet wat voor jou, het is alleen verkrijgbaar in de C1000 supermarkten. (...)
www.goodbite.nl/paginas/41-goodbite-vers-gehakt.html
Klinkt goed, alleen geen C1000 in de buurt hier, maar anders zeker het proberen waard! Misschien toch eens voor omrijden.

Offline Sam

• 7.192
« Reactie #94 Gepost op: 29 augustus 2012, 15:29:03 »
Wij hadden moussaka, met vegetarische-slager-gehakt-gehakballetjes. Ik vond dat laatste niet zo'n succes. Niet vies, maar als ik iets dat niet op gehakt lijkt wil eten, neem ik wel vla. Ofzo.
;D Ik heb het gehakt nog niet geprobeerd, ik ben benieuwd. Waarmee had je het gekruid? En hoe was de structuur? Niet die van vla hoop ik?  :o

Offline Maartje!

• 6.752
« Reactie #95 Gepost op: 29 augustus 2012, 15:54:03 »
Volgens mij had ik er gewoon zout en peper bij gedaan.
De structuur was wel okee, het is heel rullig, maar plakt wel mooi tot ballen.
Ken je van die Chinese dim-sumgehaktballetjes? Die zijn heel 'glad' en daar deed het (gebakken) qua structuur een beetje aan denken.

Offline Sam

• 7.192
« Reactie #96 Gepost op: 07 september 2012, 21:18:09 »
Ik vond het vegetarische gehakt ook mwah, net als Maartje. Gehaktkruiden doorheen gedaan, extra peper, ei en wat water om het wat smeuiger te maken, maar het bleef flauw en de structuur lijkt erg op de droge gehaktmix van de natuurwinkel, waar je zelf water bij moet doen. De bite die het vegetarische gehakt van AH had, ontbreekt. Toch maar eens gaan kijken voor dat goodbite gehakt.

« Reactie #97 Gepost op: 24 september 2012, 17:16:28 »
op facebook van de vegt slager las ik dat een aantal plus supermarkten ook gaan beginnen met producten van de vegt slager!

Hopelijk zullen de anderes plussupermarkten ook volgen en wie weet ook andere supermarkten!

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #98 Gepost op: 24 september 2012, 17:45:01 »
Inmiddels ook gespot bij een Jumbo trouwens...
Sin chile, no tiene chiste!

« Reactie #99 Gepost op: 24 september 2012, 18:53:32 »
klopt ja, dat is al een tijdje. Van de plus stond ook alleen maar gepost op Fb en nog niet op de site. Maar het was wel op de eigen Fb pagina van de vegetarische slager.
elaas nog maar 7 winkels...