Ik denk dat het heel positief is voor de Vegetarische Slager! Logistiek en commercieel gezien een sterke partij.
Citaat van: neleH op 19 december 2018, 14:18:44Ik denk dat het heel positief is voor de Vegetarische Slager! Logistiek en commercieel gezien een sterke partij.Ja, vanuit dat oogpunt is het erg goed en kan ik me ook voorstellen waarom hiervoor gekozen is.
Vandaag in de Volkskrant uitgebreide aandacht voor de samenwerking van De Vegatarische Slager met Smullers. De vegaburger die daar uit de muur te halen is schijnt het boven verwachting te doen. Heeft iemand hier 'm (voor 2,50) al geprobeerd?
Maar het voelt toch een beetje als toen Xs4all overgenomen werd door KPN, het idealisme is ingeruild voor het praktische.
De Vegetarische Slager lanceert een nieuw product, Sprinqhanen uit 100% Nederlands tarwegras. "Hiermee willen we inspringen op de groeiende belangstelling voor insecten als vleesvervanger en daar een vegetarisch alternatief voor aanbieden," aldus directeur Jaap Korteweg.
300 gram- 500 stuks ook
Citaat van: Miranda op 02 april 2019, 13:00:26300 gram- 500 stuks ook Een sprinkhaan weegt nu eenmaal gemiddeld 0.54 gram ((ja, ik heb me in de materie verdiept voordat ik het plaatje in elkaar heb gephotoshopt ).
Is er eigenlijk wel een groeiende belangstelling in insecten om op te peuzelen?