Hausfrau experimenteert nog lustig door
Onthouding is het beste, maar ik vind het niet haalbaar.
Ik ben nu dus aan het kijken welke dingen het meeste effect hebben, alleen dan moet je natuurlijk maar 1 ding toevoegen
Waar ik in ieder geval uit ben is dat ik wel snel last heb van zuivel, hoewel de melk in de koffie
meevalt, maar dat is natuurlijk niet zoveel. Van kaas heb ik ook niet zo'n last, maar wel toetjes, slagroom, ijsjes, etc.
Van noten krijg ik wel wat krampjes, maar de overall effecten lijken mee te vallen.
Kiwi, tomaat, paprika, perziken etc. probeer ik eigenlijk geheel te vermijden, m.u.v. een incidentele pizza, maar zelfs die sla ik bijna altijd over.
Verder probeer ik soja te vermijden, maar nu ook mina 3 vegetarier wil worden eet ik nog wel eens de resten van haar vegaburger op.
Plus soja zit in zo achterlijk veel producten
tot broodmix aan toe.
Nu wil ik dus eigenlijk weer een keer laten testen, even controleren of ik inderdaad last heb van soja en ei of dat ik dat mezelf aanpraat. En als dat zo is dan heb ik een serieus probleem denk ik. Vandaar ook die gradering.
Maar ja, in ieder geval zijn de feestdagen en verjaardagen allemaal voorbij, dus wordt het weer wat makkelijker