Ben inmiddels over de meeste virussen heen. Nu zijn het alleen dus nog reacties op diverse middelen, zoals bijvoorbeeld gisteren acute hoofdpijn van een bastognekoek (en daar zat toch echt niks in). Gisteren ook even met de diëtiste gebeld. Nog steeds weinig tips, maar ik kon mijn ei even kwijt. Ik ben wel heeeeeeeel blij
, want net lactosevrije melk gevonden bij mijn eigen AH. Ik weet dat je het niet nodig hebt, maar zwarte koffie krijg ik echt niet door mijn strot.
Wel nu quorn reepjes gekocht, die zijn zonder kruiden etc., dus even proberen.
Volgens mij is inderdaad nu een groot probleem de constante factor. Ik kan echt een hoop laten staan, maar alles tegelijkertijd was gewoon teveel. Tijdens dat gesprek gisteren kon ik ook aangeven wat ik wel al allemaal weglaat, en dat was toch wel het merendeel. Mijn grootste struikelblok is de zuivel (want ik eet nogal graag kaas in alle soorten en maten en ik zat in die fase van de maand dat je gewoon wilt snoepen, dus dat werd een bossche bol (geniet met mate
) en daar ga je dan met je zuivel, ok, ik geef toe, slagroom is een groot struikelblok
) en de bouillonblokjes, ook dat weliswaar niet dagelijks, maar als je soep maakt ga je al. Dus ik moet me daarin verdiepen, maar als dat dan alles is vind ik dat ik toch heeeeel goed mijn best doe
.