Vegatopia Forum

Veggiedeli

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline Selly

  • *****
  • 30.780
Re:Veggiedeli
« Reactie #20 Gepost op: 16 juli 2010, 22:19:32 »
Maar erg leuk dat het er nu ook online is, want niet iedereen heeft een toko in de buurt. Vindt de verslagen van Willem ook zeker interessant!  :)
,,,,فلافل

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedeli
« Reactie #21 Gepost op: 20 juli 2010, 13:04:53 »
Er komt weer een verslag  ;)
http://www.veggiedeli.nl/webshop/panklaar-product/vantastic-foods-veggie-kipfilet
dit is een product waar ik echt enthousiast over ben. De structuur is goed, de smaak is prima en de prijs is alleszins redelijk.
Niet te lang bakken, want zoals met veel van deze dingen, dan worden ze wat taai.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline trashydiva

  • **
  • 78
  • Geslacht: Vrouw
    • FAIRyFAIR natuurlijke verzorging & fairtrade woondecoraties
Re:Veggiedeli
« Reactie #22 Gepost op: 20 juli 2010, 13:36:20 »
Laasts wat besteld en ik ben erg tevreden over de veganistische kaas en die tofu worstjes met kruiden.

Ze hebben ook een soort zwarte vierkante tofuworstjes die hansworst heten, maar die waren echt smerig naar mijn idee.

Helaas ontbrak mijn halve bestellign, maar die heeft die meneer netjes bezorgd aan huis. Maar ook daar ontbraken weer dingen aan, toen heb ik het maar laten zitten (het ging om wat tofu worstjes en vegan cookies)

Dat was wel jammer.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedeli
« Reactie #23 Gepost op: 20 juli 2010, 19:50:50 »
Laasts wat besteld en ik ben erg tevreden over de veganistische kaas en die tofu worstjes met kruiden.

Ze hebben ook een soort zwarte vierkante tofuworstjes die hansworst heten, maar die waren echt smerig naar mijn idee.

Helaas ontbrak mijn halve bestellign, maar die heeft die meneer netjes bezorgd aan huis. Maar ook daar ontbraken weer dingen aan, toen heb ik het maar laten zitten (het ging om wat tofu worstjes en vegan cookies)

Dat was wel jammer.
Die kaas had ik ook besteld (en gekregen). Was goed, Smolt prima en smaak was lekker. Lekkere oude kaassmaak.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline M.

  • Forumkenner 2013
  • ******
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedeli
« Reactie #24 Gepost op: 21 juli 2010, 11:02:59 »
Ik vind het jammer dat ze een stuk minder hebben dan heerlijk-vegetarisch, maar misschien komt dat er later nog bij?

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedeli
« Reactie #25 Gepost op: 21 juli 2010, 11:24:36 »
Het merkwaardige is wel dat Heerlijk vegetarisch op de website verwijst en een link heeft naar Veggiedeli
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Veggiedeli
« Reactie #26 Gepost op: 21 juli 2010, 12:14:20 »
Het merkwaardige is wel dat Heerlijk vegetarisch op de website verwijst en een link heeft naar Veggiedeli

Dat komt omdat dezelfde persoon bij Veggiedeli zit :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Offline Fynnya

  • ***
  • 432
Re:Veggiedeli
« Reactie #27 Gepost op: 21 juli 2010, 14:52:59 »
Ik vind al die dingen er eerlijk gezegd heel erg uitzien als het nepvlees dat je ook bij veel toko's kunt krijgen, maar dan met een hipper verpakkinkje. Dat zijn ook de producten die je wel eens bij een Chinees vindt als vegetarische 'kip', 'garnalen', 'rundvlees etc. Soy (in Utrecht) en Maharaja (Nijmegen) en volgens mij ook de Oude Plek (Rotterdam) zijn voorbeelden van dit soort restaurants, maar de buurtChinees bij m'n ouders in de Bilt gebruikt 't ook.
Weet je naam of adres van die in de Bilt?

Offline Purplehippie

  • **
  • 60
  • Geslacht: Vrouw
Re:Veggiedeli
« Reactie #28 Gepost op: 26 juli 2010, 19:54:33 »
Ik vind al die dingen er eerlijk gezegd heel erg uitzien als het nepvlees dat je ook bij veel toko's kunt krijgen, maar dan met een hipper verpakkinkje. Dat zijn ook de producten die je wel eens bij een Chinees vindt als vegetarische 'kip', 'garnalen', 'rundvlees etc. Soy (in Utrecht) en Maharaja (Nijmegen) en volgens mij ook de Oude Plek (Rotterdam) zijn voorbeelden van dit soort restaurants, maar de buurtChinees bij m'n ouders in de Bilt gebruikt 't ook.
Weet je naam of adres van die in de Bilt?

Chinees-Indisch restaurant Lin Fa, Hessenweg 145. Ze hebben o.a. 'garnalen', 'rundvlees' en 'kip' op de kaart staan. Ze hebben het alleen niet altijd op voorraad, maar als je er naar vraagt gaan ze het altijd direct bestellen, voor het geval dat je nog een keertje terug komt :)
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Offline Draek

  • ******
  • 4.449
  • Geslacht: Man
    • Geen dier voor plezier! Stop het circus!
Re:Veggiedeli
« Reactie #29 Gepost op: 12 augustus 2010, 20:15:39 »
Op www.plantaardigmaandag.nl kan je meedoen om een heel pakket vol met producten van Veggiedeli te winnen :)
Stem op de Partij voor de Dieren

Re:Veggiedeli
« Reactie #30 Gepost op: 16 augustus 2010, 22:14:13 »
Mijn ervaring: Ik heb 2 weken geleden wat besteld, meteen betaald per ideal en vorige week een deel van de bestelling gekregen. Er zat geen pakbon bij of iets, de bezorger had het bij de buren gelaten, geen idee of de bevroren producten die ladus inmiddels ontdooid waren nog langer houdbaar waren. Zou wel handig zijn gezien je nu eenmaal niet elke dag een nieuwe bestelling kan laten komen met bezorgkosten.
Verder vielen mij de "soja-medaillons met goulash-mix" nogal tegen. Niks niet medaillons, gewone brokken die bij elke Toko te koop zijn. En de mix? Gewoon droge kruiden. Geen recept erbij.

Offline willem

  • *****
  • 2.430
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedeli
« Reactie #31 Gepost op: 17 augustus 2010, 16:35:48 »
ze zijn ook wel toeschietelijk ondanks deze onvolkomenheden. Ik was op een donderdag bij nader inzien afwezig en het was zomaar mogelijk de bezorging  naar de vrijdag te verplaatsen. Er was wel een pakbon, maar ook een foutje in de bezorging.
Dat van die recepten (of gebruiksaanwijzing) vind ik ook wel. Het is minimaal en meestal in het Duits wat er aan aanwijzingen op de verpakking staat. Dit is voor verbetering vatbaar inderdaad.
Gisteren veggie tonijn geprobeerd. Niet gebakken zat er inderdaad een vissmaak aan de substantie. Maar ik wilde het bakken door een portie sperziebonen en toen viel de smaak helemaal weg. Ik probeer het nog wel op een andere manier en zal daar ook verslag van doen.
wees verdraagzaam, oftewel onderdruk je neiging te onderdrukken

Offline trashydiva

  • **
  • 78
  • Geslacht: Vrouw
    • FAIRyFAIR natuurlijke verzorging & fairtrade woondecoraties
Re:Veggiedeli
« Reactie #32 Gepost op: 23 augustus 2010, 12:48:02 »
Laasts wat besteld en ik ben erg tevreden over de veganistische kaas en die tofu worstjes met kruiden.

Ze hebben ook een soort zwarte vierkante tofuworstjes die hansworst heten, maar die waren echt smerig naar mijn idee.

Helaas ontbrak mijn halve bestellign, maar die heeft die meneer netjes bezorgd aan huis. Maar ook daar ontbraken weer dingen aan, toen heb ik het maar laten zitten (het ging om wat tofu worstjes en vegan cookies)

Dat was wel jammer.
Die kaas had ik ook besteld (en gekregen). Was goed, Smolt prima en smaak was lekker. Lekkere oude kaassmaak.

Ja, vooral die pittige variant vind ik erg lekker.
Vandaag nog maar eens een bestelling plaatsen en hopen dat het dit keer helemaal goed gaat.

Offline Uniflame

  • ***
  • 180
Re:Veggiedeli
« Reactie #33 Gepost op: 08 november 2011, 10:47:15 »
Ik heb zojuist mijn bevindingen gepost over enkele visvervangers:
http://shelikesbento.blogspot.com/2011/11/product-review-veggiedeli-visvervangers.html

Offline MaartenP

  • ***
  • 191
  • Geslacht: Man
Re:Veggiedeli
« Reactie #34 Gepost op: 08 november 2011, 11:28:08 »
Dat veggiedeli is toch geen merk maar gewoon een winkel die Duitse producten verkoopt?

Maar goed, ik moer er maar snel eens wat bestellen, handiger dan kennissen het in Duitsland laten kopen.

Offline Fynnya

  • ***
  • 432
Re:Veggiedeli
« Reactie #35 Gepost op: 08 november 2011, 19:22:50 »
Dat veggiedeli is toch geen merk maar gewoon een winkel die Duitse producten verkoopt?
Niet alleen Duitse producten, er zitten ook wel dingen tussen uit andere landen.
Overigens heb je wel een soort van merk met qua uitspraak dezelfde naam: VegiDeli, een onderdeel van Redwood (een merk met vega 'vleesvervangers'); Veggiedeli en VegiDeli worden vaak door elkaar gehaald.

Re:Veggiedeli
« Reactie #36 Gepost op: 19 december 2011, 21:21:07 »
Bij de Makro kan je ook terecht voor Soyes, Voorheen heette het Veggiemaster. Werd toen verkocht door Heaven of Delight. Deze vegetarische winkel bestaat helaas niet meer.

Re:Veggiedeli
« Reactie #37 Gepost op: 19 december 2011, 22:07:08 »
Heeft iemand wel eens cake besteld bij Veggiedeli? Ik zie dat je verschillende soorten hebt. Smaakt het lekker? Is het zacht en luchtig?

Re:Veggiedeli
« Reactie #38 Gepost op: 19 december 2011, 22:13:25 »
Heeft iemand ook ervaring met de koekjes op Veggiedeli? Zijn ze lekker? Misschien tips welke cake en koekjes lekker smaken?

Offline greet

  • *****
  • 2.671
Re:Veggiedeli
« Reactie #39 Gepost op: 20 december 2011, 09:14:16 »
Bij de Makro kan je ook terecht voor Soyes, Voorheen heette het Veggiemaster. Werd toen verkocht door Heaven of Delight. Deze vegetarische winkel bestaat helaas niet meer.

Ook in België?