BABY ETEN GEEN VLEESIk heb een kindje van 9 maanden en ik probeer haar op te voeden zoals ik zelf ben op gevoed dus NOOIT oppas en helemaal vrij van vlees en zout houden (en ik weet dat dat BETER is dan WEL geven), maar mijn schoonbroertje probeert ervoor te zorgen dat mijn kindje vlees krijgt en dat is niet omdat hij van haar houdt maar omdat hij ook niet in zijn familie een vegetarische baby is tegen gekomen en omdat zijn familie niet 100% is. Nou weet ik dat hij en zijn partner niet zelf voor hun kinderen gingen zorgen maar dat het altijd ging via '' een oppas '' en nog steeds en zij willen dat ik dat ook met mijn kindje doe. hoewel ik hier heel erg op tegen ben.
ik bedoel je kan je kind natuurlijk op een oppas zetten omdat jij moet werken bijv. dat is helemaal niet erg.
maar ik moet niet werken mijn man brengt het geld in het laadje, ik heb
TIJD voor mijn dochtertje en als ik dit vertel dan krijg ik een reactie met dat ik niks weet van opvoeden ofzo Of ze herhalen een zinnetje dehele tijd;
baby eten geen vlees??(echt heel onbeschoft gewoon) + zij zijn de enige personen die heel raar omgaan met mij kindje ik bedoel qua doen enz. net of ze zelf geen kinderen hebben gehad? ik weet echt gewoon
NIET wat ik hier mee moet het lijkt wel of ze niet goed in hun hoofd zijn?
Ik hoop dat jullie mij iets kunnen advieseren aub.