Vegatopia Forum

De nieuwe Vegatopia-restaurantgids

Offline greet

• 2.671
Re:De nieuwe Vegatopia-restaurantgids
« Reactie #40 Gepost op: 25 mei 2008, 12:13:18 »
werkt ie al??? :)

Offline karl

• 6.375
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 01 juni 2008, 09:58:37 »
Er wordt een nieuwe eindredacteur gevraagd,
hopelijk krijgt hij wel iets aan, want de laatste tijd leek het me een job zonder inhoud, in elk geval voor het Belgische gedeelte.

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #42 Gepost op: 01 juni 2008, 10:13:48 »
Kan je dan niet beter wat aanmoedigend zijn? ;) 't Is hier allemaal vrijwilligerswerk, hoor.
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline karl

• 6.375
« Reactie #43 Gepost op: 01 juni 2008, 11:55:59 »
Als het kan zal ik hem/haar als aanmoediging overspoelen met recensies. ;)
Intussen is het wel afwachten of wij positieve berichten krijgen over het verhelpen van de kink in de kabel.

Offline greet

• 2.671
« Reactie #44 Gepost op: 01 juni 2008, 13:23:34 »
ik wacht vol ongedult, want ik vind deze gids beter den de EVA-gids.
is er ook een plek waar je aanpassingen kan maken? want de gids is soms euhmmm... lichtjes verouderd. of moet ik die gewoon melden hier ofzo?

Offline karl

• 6.375
« Reactie #45 Gepost op: 01 juni 2008, 14:56:35 »
Het lijkt me inderdaad wenselijk bvb naast het aangifteformulier voor nieuwe restaurants duidelijk te communiceren naar wie je aanpassingen en correcties kan zenden, want heel dat aangifteformulier invullen, met alle verplichte velden, om te melden dat openingsdagen zijn aangepast of een zaak gewoon verdwenen is, is te omslachtig.

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #46 Gepost op: 01 juni 2008, 17:11:47 »
Intussen is het wel afwachten of wij positieve berichten krijgen over het verhelpen van de kink in de kabel.

Het probleem is niet-technisch van aard, maar heeft te maken met een combinatie van persoonlijke factoren die zich laten samenvatten onder het kopje 'zoveel leuks te doen en zo weinig tijd'.

Offline J@n

• 99% uitgekookt
  • 10.299
« Reactie #47 Gepost op: 01 juni 2008, 17:23:47 »
Waar we nu een begin mee maken, is het verbeteren van de content en de doorstroming van die content. Het verbeteren van de structuur van de gids - hoe je aanmeldt, hoe je wijzigingen doorvoert, hoe de layout eruitziet etc. - is op dit moment niet aan de orde.

Voor verbetering van de gids zelf hebben we een team van webdesigners en developers nodig en dat zou ik dan liever combineren met de rest van de site. Dan spreek je over een tamelijk groot project en het is niet zo heel eenvoudig om dat met vrijwilligers van de grond te tillen.

Offline Purplehippie

• **
  • 60
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 26 januari 2009, 12:23:42 »
Ook ik heb een maand of 1-2 geleden meerdere restaurants toegevoegd (o.a. de Hemel in Nijmegen en Mykonos in Utrecht) en een wijziging aangebracht op de melding van Bij José in Nijmegen. Deze zijn ook allemaal niet overgenomen/doorgevoerd. Als hier een reden voor is, dan hoor ik het graag, maar het lijkt er op alsof ook deze niet zijn aangekomen.
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2009, 13:06:16 door Purplehippie »
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Offline Laurie

• 2.478
« Reactie #49 Gepost op: 26 januari 2009, 13:47:45 »
Check: zijn aangekomen! Bij deze mijn (onze) excuses. Ik heb pas sinds eind december weer internet en Kiwi is met vakantie. Ik zal zorgen dat ze uiterlijk eind deze week zijn verwerkt.

Esther

« Reactie #50 Gepost op: 27 januari 2009, 14:05:14 »
Ik zie dat mijne verwerkt is. :D

Offline Purplehippie

• **
  • 60
« Reactie #51 Gepost op: 28 januari 2009, 13:07:02 »
keej prima :)
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Offline Laura

• **
  • 81
« Reactie #52 Gepost op: 29 januari 2009, 17:25:57 »
Ik heb al superlang geleden (meer dan een jaar, vermoed ik) een aanmelding gedaan en 'ie is nu nog niet verwerkt. Wanneer komt dit restaurant in de gids te staan?

brenda_lelie

« Reactie #53 Gepost op: 29 januari 2009, 17:28:39 »
dan is je mailtje waarschijnlijk niet goed aangekomen want Laurie heeft de hele inbox van de week gelezen en alles behandeld.
maar stuur gerust je recensie nog een keer in!

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #54 Gepost op: 10 februari 2009, 21:37:17 »
Zoekend naar een leuk omnivorenresto in de buurt kwam ik District V tegen in de gids.
"Keuze uit drie voor- en hoofdgerechten met vegetarisch, vis en vlees."
Bestudering van hun eigen site wijst uit dat dat één vega, één vis- en één vleesgerecht betekent. Dat noem ik geen keuze, voor vegetariërs althans. Dit restaurant hoort dan toch niet thuis in onze gids?
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Laurie

• 2.478
« Reactie #55 Gepost op: 10 februari 2009, 22:18:46 »
Tja, het is geen keuze, maar ik dacht dat we in bepaalde gevallen coulant zijn afhankelijk van het soort restaurant en de kaart.
Mijn ervaring is als er keus is uit slechts drie voor- en drie hoofdgerechten waarvan bij iedere gang tenminste één vega dat er vaak meer aandacht aan je gerecht is besteed dan dat je bij een resto eet waar ze vega pasta/lasagne, omelet, maaltijdsalade met bergen (geiten)kaas en groentetaart (keus uit vier!) op de kaart hebben staan.

Feliciana

« Reactie #56 Gepost op: 08 oktober 2009, 16:21:15 »
ik heb op deze http://vegetarische-restaurants.nl site een heel overzicht van echt alleen maar vegetarische en veganistische resaurants gevonden, gesorteerd op provincie. Misschien dat mensen hier iets aan hebben?

Offline Eelco

• Admin
  • 20.665
    • Mijn Homepage
« Reactie #57 Gepost op: 08 december 2009, 22:35:10 »
Sinds kort (26 november 2009) is de Vegatopia Restaurantgids volledig vernieuwd en interactief: naast ratings, kun je ook commentaren achterlaten.

Omdat we de oude ratings niet mee konden nemen, hebben we een frisse start gemaakt. Jij kunt ons helpen om de ratings snel weer representatief te krijgen: kijk eens rond op de nieuwe restaurantgids (en de rest van Vegatopia) en laat een rating en/of commentaar achter bij de restaurants waar je al dan niet heerlijk hebt gegeten. Dank en veel plezier op de nieuwe site.
War is peace, freedom is slavery, and ignorance is strength

Offline Fynnya

• 432
« Reactie #58 Gepost op: 11 juni 2010, 17:22:47 »
Sinds kort (26 november 2009) is de Vegatopia Restaurantgids volledig vernieuwd en interactief: naast ratings, kun je ook commentaren achterlaten.

Omdat we de oude ratings niet mee konden nemen, hebben we een frisse start gemaakt. Jij kunt ons helpen om de ratings snel weer representatief te krijgen: kijk eens rond op de nieuwe restaurantgids (en de rest van Vegatopia) en laat een rating en/of commentaar achter bij de restaurants waar je al dan niet heerlijk hebt gegeten. Dank en veel plezier op de nieuwe site.
Ik vind het echt een heel goede restaurantgids, de beste die ik tot nu toe tegen gekomen ben. De beschrijvingen zijn leuk en veelzeggend, de mogelijkheid om een reactie toe te voegen is handig.
Enige nadeel vind ik dat je niet kan aanklikken dat er geen overzicht is met alleen maar vegetarische restaurants.