Vegatopia Forum

Hot 'n Cold

Offline Mariek

• 3.972
  • Geslacht: Vrouw
Hot 'n Cold
« Gepost op: 08 september 2004, 21:31:27 »
Vandaag heb ik wat gegeten bij Hot 'n Cold in Nijmegen. Het is een keten van een soort lunchzaak waar je bagels, sandwiches of ciabatta's kunt eten. Ook heel leuk, ze hebben een 'V' staan achter de vegetarische gerechten. Zo hebben ze bijvoorbeel een bagel met brie (twee plakjes), honing (een theelepeltje) en pijnboompitten (6 stuks, niet geroosterd). Maar ook een sandwich met tuna-salad of een bagel met zalm en cream cheese. Toen ik aankaartte dat vis helemaal niet vegetarisch is, kwam het briljante antwoord: "Ja, dat zeggen mensen wel vaker, maar dat is niet zo!". Huh?!? Ik kon ze er maar niet van overtuigen dat vis niet vegaverantwoord is. Want je had verschillende soorten veganisten, waaronder lacto-vegetariers, die aten geen ei ??? 't Was een duidelijk geval van klok en klepel, en ik heb dus maar besloten dat ik er niet meer heen ga. Wat was het ook weer? De klant is koning? Nou, ik mag blij zijn dat ze niet in mijn broodje gespuwd hebben.

Hoop ik.
« Laatst bewerkt op: 08 september 2004, 22:09:15 door SandeĀ® »
Neigend tot zelfdestructieve eerlijkheid

Offline Mariek

• 3.972
Re:Hot 'n Cold - Nijmegen
« Reactie #1 Gepost op: 08 september 2004, 21:41:30 »
Hot 'n Cold zit ook in andere plaatsen, ik ga er vanuit dat ze daar dezelfde borden hebben hangen, daarom had ik 'Nijmegen' er niet bijgezet.

Offline Hizikigrrrl

• Moderator
  • 21.786
Re:Hot 'n Cold - Nijmegen
« Reactie #2 Gepost op: 08 september 2004, 21:50:55 »
Argh, wat een sukkels. Misschien eens info geven van de NVB?

Offline Mariek

• 3.972
Re:Hot 'n Cold
« Reactie #3 Gepost op: 08 september 2004, 23:08:39 »
Ik had misschien moeten dreigen met deze negatieve recensie!

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #4 Gepost op: 09 september 2004, 16:59:57 »
Er zat er ook eentje in Leiden maar die is al snel weer vertrokken, het liep voor geen meter. Nu weet ik waarom :)
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
« Reactie #5 Gepost op: 09 september 2004, 17:12:41 »
Zou je in Amerika een bedrijf kunnen aanklagen als ze zogenaamd vegetarisch voedsel verkopen waar b.v. vis in zit?

Ik heb er wel eens gegeten trouwens (op de Rokin) maar toen viel me niets op. Mocht ik er ooit nog eens komen zal ik ook wel gaan zeuren :)

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #6 Gepost op: 09 september 2004, 18:36:48 »
Zou je in Amerika een bedrijf kunnen aanklagen als ze zogenaamd vegetarisch voedsel verkopen waar b.v. vis in zit?

Aanklagen kun je ze in Nederland ook  of je wint is een tweede ;)
Nou er staat duidelijk op wat er in zit, dus ik denk dat je zelfs in de VS dat niet lukt.

Vroeger kwam ik wel eens bij hot en cold. Niet echt geweldig nee.
,,,,فلافل

Crazyt

« Reactie #7 Gepost op: 04 juni 2006, 22:31:29 »
Ik zelf heb gewerkt bij Hot N' Cold  en kan mij nog goed herinneren dat er een foutje op de kaart stond (inmiddels hebben ze een andere kaart en staat alles duidelijk aangegeven). De V voor vegetarisch hoort inderdaad niet achter de vis gerechten te staan.
Als er iemand wat van zei maakte ik er meer een grapje van dat de V in dit geval voor Vis staat  :P . Daar konden ze meestal wel om lachen.

Ze hebben nu achter de Vis gerechten een visje afgebeeld en achter de vegetarische gerechten een klavertje-vier, zo is het erg duidelijk.

Ik kom er altijd nog met plezier al werkt er niemand meer die ik ken.  Je kan er lekker rustig zitten (nijmegen) en de broodjes zijn goed te eten  ::).

Groetjes van Laurens