Vegatopia Forum

Tibetaan Sherpa - Amsterdam

Offline renske

• 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
« Gepost op: 06 april 2006, 23:58:52 »
Wij aten vanavond bij Sherpa, een Tibetaans/Nepalees restaurant in de Korte Leidsedwarsstraat in Amsterdam. We eten daar wel vaker. Er is een aantal vegetarische gerechten op de kaart die me altijd goed smaken. Ik at vanavond twee kleine gerechtjes ipv een hoofdgerecht. Erg lekker gekruid!

Offline Christiaan

• 10.293
« Reactie #1 Gepost op: 07 april 2006, 00:01:01 »
Wij aten vanavond bij Sherpa, een Tibetaans/Nepalees restaurant in de Korte Leidsedwarsstraat in Amsterdam. We eten daar wel vaker.
Is een leuk tentje!
GENERATION 98: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and subtract 1 from the generation. Social experiment.

Offline Kupu-kupu

• **
  • 47
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 10 april 2006, 17:27:24 »
Wij aten vanavond bij Sherpa, een Tibetaans/Nepalees restaurant in de Korte Leidsedwarsstraat in Amsterdam. We eten daar wel vaker. Er is een aantal vegetarische gerechten op de kaart die me altijd goed smaken. Ik at vanavond twee kleine gerechtjes ipv een hoofdgerecht. Erg lekker gekruid!

Sherpa is een leuk restaurant waar ik regelmatig kom. Heerlijk om weer even de sfeer en eten van Nepal te proeven !
Ik ga binnenkort een cursus nepalees koken volgen, kan ik 't straks thuis ook bereiden. ( hoop ik )

Offline Bast

• 4.149
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2006, 15:00:17 »
Wij aten vanavond bij Sherpa, een Tibetaans/Nepalees restaurant in de Korte Leidsedwarsstraat in Amsterdam. We eten daar wel vaker.
Is een leuk tentje!

Ja, ook al jaren fan :D
Sin chile, no tiene chiste!