Vegatopia Forum

Popecatepetl (Utrecht, Haarlem, Den Haag, Breda, Eindhoven, Rotterdam, Nijmegen)

Offline Dame Noire

• 326
  • Geslacht: Vrouw
Gister in Popecatepetl gegeten (als ik het goed schrijf ten minste) in Den Haag. Was wel okee, maar na de enthousiaste verhalen van vrienden viel het toch tegen. De tortilla chips vooraf waren oud, bijvoorbeeld. Omdat ik niet kon kiezen tussen alle tortilla, taco, burrito etc dingen, heb ik de vegetarische salade genomen, die bestond uit een ENORME bak sla met mais, gewone kaas, geitenkaas en een paar verdwaalde stukken tomaat. Volgens de kaart zaten er kidneybonen in, maar die heb ik niet gezien. De tortilla´s erbij waren wel erg goed. Als toetje een halve kahluapecan cake met caramelsaus, ook die was niet vies maar niet uitzonderlijk (en als ik caramelsaus op de kaart zie staan verwacht ik ook een boel saus, niet twee spatjes). De kahlua proefde ik niet, althans ik proefde geen alcohol, maar ik heb ook nog nooit kahlua gegeten dus daar ligt het misschien aan. Een 7,5, zou ik zeggen.

Offline Antje

• 701
  • Geslacht: Vrouw
    • Idril.nl
Bij het Mexicaans restaurant Popocatepetl in Rotterdam. Met vrolijke kleuren die worden doorgevoerd op het terras en in het servies.

Ik koos voor de Fajitas groenten en geitenkaas.  (Geserveerd op een hete bakplaat met gebakken uienringen, paprika, pepers, vier tarwemeeltortillas, guacamole, salsa en zure room.)
^ Prima te eten! De groenten bestonden uit kleine maiskolven, wortel, courgette en paprika. Ik vond wel dat er erg veel ui doorheen zat.

Als nagerecht hadden we het Grand Dessert, bestaande uit een combinatie van chocoladetaart, pecan Kahlua cake, canille-ijs, chocolademousse, flensje met honing, en sorbetijs -aarbei, mango en framboos- en slagroom.
^ Vooral de chocoladetaart kon ik hierbij erg waarderen.

Het terras van het restaurant vond ik gezellig! De locatie is natuurlijk ook leuk; aan het water.
Groetjes, Antje

Aiko

Bij het Mexicaans restaurant Popocatepetl in Rotterdam. Met vrolijke kleuren die worden doorgevoerd op het terras en in het servies.

Ik koos voor de Fajitas groenten en geitenkaas.  (Geserveerd op een hete bakplaat met gebakken uienringen, paprika, pepers, vier tarwemeeltortillas, guacamole, salsa en zure room.)
^ Prima te eten! De groenten bestonden uit kleine maiskolven, wortel, courgette en paprika. Ik vond wel dat er erg veel ui doorheen zat.

Als nagerecht hadden we het Grand Dessert, bestaande uit een combinatie van chocoladetaart, pecan Kahlua cake, canille-ijs, chocolademousse, flensje met honing, en sorbetijs -aarbei, mango en framboos- en slagroom.
^ Vooral de chocoladetaart kon ik hierbij erg waarderen.

Het terras van het restaurant vond ik gezellig! De locatie is natuurlijk ook leuk; aan het water.

Ik zat in de Bredase vestiging.

Ik had een vegetarische versie van de nachos. Het bord was loeiheet (werd ik voor gewaarschuwd), de inhoud zelf leek lang zo heet niet. Maakt mij geen donder uit. Was lekker genoeg in ieder geval.

Aiko

Ik zat in de Bredase vestiging.

Ik had een vegetarische versie van de nachos. Het bord was loeiheet (werd ik voor gewaarschuwd), de inhoud zelf leek lang zo heet niet. Maakt mij geen donder uit. Was lekker genoeg in ieder geval.

Ditmaal in de Haagse. Verder alles precies hetzelfde.