Vegatopia Forum

Wageningen

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
Wageningen
« Gepost op: 21 april 2008, 07:48:28 »
In H41 in Wageningen. Een eetcafe. Niet veel vegetarische keuze, die ik ook wat saai vind. Beetje maffe bediening, blijft maar vragen of we al een keus hadden gemaakt (vier of vijf keer) en dan moet je best lang wachten.

Ik had roerbakgroenten met satesaus. Best ok, maar ja, dat kwam natuurlijk door de saus en omdat ik ondertussen wel trek had.

Daarna kreeg ik verschrikkelijke buikpijn, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik wat oververmoeid was om mee te beginnen. Iets te veel getraind.

Edit: voor een eetcafe was de keuze trouwens best groot. Vier gerechten, maar nogal standaard.
« Laatst bewerkt op: 21 april 2008, 10:21:24 door LL de Ling »

Re:Wageningen
« Reactie #1 Gepost op: 07 december 2008, 22:07:25 »
Lekker wa, die frieten van Bram..!

Gisteravond met een carnivore vriend gegeten bij Colors in Wageningen. Zit sinds kort aan de Markt in het gebouw waar voorheen Goesting in gehuisvest was. Voluit heet Colors Colors World Food, wereldkeuken dus, en zo dat je met allerlei kleine gerechtjes je avondeten samenstellen kunt. Qua warme gerechten ben je als vegetariër helaas wel snel klaar; koud is er iets meer keus. Ik had ondermeer zoete pepers met cashewnoten in kokossausje en dat was goed te bikken. Fijn was dat je alle wijnen ook per glas kon bestellen. Ik dronk een glas “Naturaliste” uit Australië en dat genieten geblazen. Jammer dak ree en dak kut dus bij een glas laten moest.

Maar leuk.
Eating an apple or two is good against the flu.