Afgelopen vrijdag at ik met een vriendin bij Yeah en we kozen voor de 'all you can eat' optie omdat we het leuk vonden om veel verschillende gerechtjes te proberen. We begonnen elk met soep: zeewiersoep (die ik al eerder had geproefd en die gewoon erg lekker was) en avocadosoep die echt heel bijzonder was en een aparte textuur had, vrij lobbig.
Vervolgens bestelden we twee ronden verschillende voorgerechtjes, zoals gefrituurde inktvisringen, loempiaatjes, gebakken tempeh, zoetzure komkommersalade, lekkere pasteitjes en wontons, saté, visnuggets. Als hoofdgerecht hadden we kipstukjes met broccoli, babi pangang en bruine sojaplakjes met zwarte pepersaus. Deze gerechten kwamen op een hele grote schaal wat er heel mooi uit zag, erbij hadden we witte rijst besteld. Allemaal erg lekker, de groenten waren vers en knapperig en de hoeveelheden meer dan voldoende. We hadden dus geen behoefte aan nog een ronde wat wel jammer was omdat we ook nog de gebakken sojavellen rol met pikante ketchupsaus hadden willen proberen. We kregen van het huis een toetje lekker sneeuwachtig ijs van meloen, ook lekker.
Ik kom binnenkort zeker nog weer een keer terug.