Vegatopia Forum

Vegetarische zaakjes op treinstations

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.928
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Vegetarische zaakjes op treinstations
« Reactie #60 Gepost op: 15 oktober 2012, 23:59:25 »
Van de week at ik een broodje falafel bij Doner Company (020). Ik had dat een tijdje terug al eens eerder gedaan.
Ik kreeg er nu ook kaas op (werd wel gevraagd eerst of ik dat wilde), dat leek me eerst raar, maar de kaas smolt mooi. Erbij kwam koolsalade, iets met uitjes, gewone salade, jalapeno's en 2 sauzen (hete en knoflook) en dus falafel. Die sauzen en jalapeno's waren heet. Allemachtig, ik kan heel goed tegen scherp eten, en ik vond dit ook lekker, maar dit is wel voor de gevorderde scherp-eten-eter zeg.

Ik had er gisteren een Company Special (pita met gefrituurde kaasblokjes) gehaald, met o.a. sambal. Dat was (zonder jalapeno) al best heet, maar wel lekker.

Offline MaartenP

• 191
« Reactie #61 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:11:42 »
Zijn dat echt jalapenos? Ik eet daar wel vaak, maar die pepers zijn helemaal niet heet, meer net zoals die bij de Maoz.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #62 Gepost op: 30 oktober 2012, 17:17:55 »
Zijn dat echt jalapenos? Ik eet daar wel vaak, maar die pepers zijn helemaal niet heet, meer net zoals die bij de Maoz.

Bij het CS in Ams waren het zeker jalapeno's (ingemaakte). Welke pepers bij Maoz bedoel je, die Turkse groene? Deze zijn heter. Maar ik denk net wat minder heet dan de heetste groene saus bij Maoz (die met kruidnagel).
,,,,فلافل

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #63 Gepost op: 03 november 2012, 11:23:20 »
Ik hoor op Twitter dat Charlie Chiu in 030 dicht is.
,,,,فلافل

Offline Monique

• 3.427
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #64 Gepost op: 03 november 2012, 12:10:38 »
Huh? Ik was er een paar weken geleden nog en toen zat het stampvol. Ik ben er weggegaan omdat het te lang duurde voordat ik werd geholpen...

Offline MaartenP

• 191
« Reactie #65 Gepost op: 05 november 2012, 11:14:25 »

Bij het CS in Ams waren het zeker jalapeno's (ingemaakte). Welke pepers bij Maoz bedoel je, die Turkse groene? Deze zijn heter. Maar ik denk net wat minder heet dan de heetste groene saus bij Maoz (die met kruidnagel).

Ja, die Turkse, die eet ik soms ook op brood. Ik ga de volgende keer eens opletten bij de Döner Company :)

Offline Aphyna

• **
  • 73
« Reactie #66 Gepost op: 11 november 2012, 09:03:44 »
Haha... 'broodje Foe' klinkt erg aantrekkelijk in het Russisch. 'Foe' is het geluid dat je maakt als iets vies is, bah of iehl zeg maar. Of bijvoorbeeld als een kind iets niet mag oprapen van de straat. :hungry:

Offline Dennis23

• 228
« Reactie #67 Gepost op: 11 november 2012, 20:34:08 »
Huh? Ik was er een paar weken geleden nog en toen zat het stampvol. Ik ben er weggegaan omdat het te lang duurde voordat ik werd geholpen...

De Charlie Chiu (CHarlie wok) vestiging Utrecht Centraal (treinstation) is verhuisd naar  Utrecht Overvecht winkelcentrum
Zamenhoofdreef 21-23

Dit stond op de deur van de oude vestiging dat ze verhuisd zijn omdat de winkels bij Utrecht CS treinstation aan het verbouwen zijn.