ik vind het gewone Kantjil restaurant maar zozo. Maar ik wil die to go nog wel eens proberen ja. Ik ben ook nogal verwend met Indonesisch eten, ben er ook meerdere malen in Indonesie geweest. Ik ben wel benieuwd naar die afhaal, Elsbeth was er ook enthousiast over geloof ik en Johannes van Dam schreef en niet al te nare recensie.
Amsterdam en Indonesich eten is sowieso moeilijk.
Blue Pepper aan de Nassaukade schijnt goed te zijn maar serveert geen vegetarisch, belachelijk
Selecta aan de Vijzelstraat lijkt me een toeristenfuik.
Bunga Mawar aan de Zeedijk is heel eenvoudig, goedkoop, maar niet bijzonder
Bij Tempo Doeloe in de Utrechtsestraat wil ik nog eens keer gaan eten, maar ik hoor er gemengde verhalen over, het is er vreselijk duur wel en het eten schijnt enorm scherp te zijn.
Betawi aan de Admiraal de Ruijterweg schijnt goed te zijn volgens ik geloof Calimero maar is zo ver weg
Bij Kartika aan de Overtoom ben ik na een enthousiaste recensie hier laatst wezen eten, niet slecht, maar niet goedkoop en ook niet geweldig. Wel okee, maar op zo'n manier dat je denk, zelf kan ik het eigenlijk beter.
Sama Sebo aan de PC Hooft wil ik nog wel eens proberen.
De Orient heeft een goede naam voor vegetariers maar heeft zo'n treurig interieur en trieste bediening.
Bojo aan de Lange Leidse Dwarsstraat is leuk om s avonds laat nog een hapje te eten, maar is niets bijzonders (ook niet slecht hoor)
Toen ik nog in de Indische buurt woonde ging ik wel bij Toko Key halen, dat was eigenlijk heel prima, maar als je er niet woont kom je er niet en dubieus was dat ze er de laatste keer dat ik er was een grote doos ongediertebestrijder hadden staan.
Eigenlijk heb ik grote verwachtigingen van Toko Joyce aan de Nieuwmarkt. Ben jij daar wel eens geweest Renske? Of Piek misschien?