Bij Kadijk. Dat vegetarische bordje is écht lekker!
(Maar wat een arrogante & nare barknaap zeg, gelukkig was die andere wel leuk!)
Na alle enthousiaste reacties hier, ben ik hier vanavond ook geweest.
We waren niet al te vroeg, dus vroegen of er plek was om te eten en dat was er.
...
Een kwartier later werd er gevraagd of we misschien wat wilden drinken.
Hierna zeer lekker gegeten (maissoep & paprika-pompoensoep; vega bordje; saté en gemarineerde champigs).
Hierna probeerden we een keuze te maken uit de nagerechten, het ene klonk nog beter dan het andere (citroentaart, vijgentaart, chocolade-perentaart, spekkoek met zwarte-sesamijs...)
...
Na een kwartiert ofzo besloten we binnen te gaan zitten want het waaide nogal. Hier aangekondigd dat we een nagerecht wilden bestellen;
...
na weer een kwartier ofzo wachten is vriendje naar beneden gelopen om bestelling door te geven aan de barjongen, die hem tijdens het opnemen van de bestelling niet één keer heeft aangekeken.
Toetjes (ijs en choco-peer) klonken dus vreselijk lekker maar waren matig.
Doorgegeven dat we de rekening wilden.
...
Na nog tien minuten wachten ofzo (waarin de barjongens hun vrienden aan de tap biertjes gaven, mensen buiten bedienden, bonbons voor zichzelf uit de bonbondoos kozen na uitgebreide bestudering van het toelichtingskaartje in de doos, etc.) hebben we zelf maar berekend wat de kosten zouden moeten zijn (51 euri), zijn we naar de bar gelopen met het geld, werden we nog altijd straal genegeerd en hebben we het geld maar gewoon neergelegd en zijn naar onze fietsen gelopen.
Meteen toen we bij onze fietsen waren, kwam een van de barjongens achter ons aan... "vergeten we niet iets?"
Ja godverdegodver, jullie vergeten je met je klanten bezig te houden!
(Maar dat zei ik dan weer niet! Vraag me niet waarom.)
Djies wat een erbarmelijk slechte bediening zeg! Ik
hoef ga daar niet gauw nog eens heen.