Ik heb in hotelkamers nooit gekookt maar hij stinkt niet en maakt geen lawaai. Alle brandstof verbrandt meteen. Het ding heeft hele goede brandertjes. je pompt eerst lucht in het benzinecylindertje en steekt dan het pitje aan. Je hebt ook van coleman zelf heel zuivere Loodvrije benzine in een literflesje (doe je echt lang mee), dan brandt het meteen en schoon.
Ik heb erop gekookt in Zweden, Noorwegen, Duitsland, Frankrijk, Onder de Eiffeltoren (erg grappig) Spanje. Op diverse picknicktafels on the road. Pannenkoeken mee gebakken bij 't Muiderslot (je hebt daar ook net buiten het slot heel veel picknicktafels. Pannekoekbeslag mee in 1,5 literflessen en een klein flesje olie. Hilarisch en erg gezellig.
In het vliegtuig inderdaad zonder brandstof vervoeren maar een benzinepomp is zo gevonden. (al is de benzine wel minder zuiver, het brand goed)
Ik heb hem gekocht voor ik geloof 110 euro,met het motto: kost wat heb je ook wat.
Ik kook het liefst buiten. In een park of aan een strandje. Er zijn zoveel mooie rustige plekjes. Sommige voorbijgangers vinden het soms vreemd (zoals een enkeling bij Muiderslot) maar meestal zijn de reacties heel positief.
In het buitenland heb oik ook veel gekookt bij benzinestations, omdat daar ook een fles water zo gehaald is.
Ik ben ooit eens met P. (liefje) van Nederland naar Parijs geweest en terug voor 50 euro.
Hmm beetje zuinig klinkt dat wel
't was wel erg leuk!