Vegatopia Forum

Biologische winkels

Offline Poek

• Forumkenner 2006, 2009 en 2011
  • 11.929
  • Geslacht: Man
    • dimitri.org
Re:Biologische winkels
« Reactie #20 Gepost op: 19 september 2010, 18:47:21 »
Zes per uur op werkdagen.

Bedoel je het spoorboekloos rijden? Dat is alleen in de spits, buiten de spits gaan ze gewoon om het kwartier.

In Utrecht zit overigens ook een Ekoplaza (Twijnstraat 46), al vraag ik me af of 'beetje voordelig' van toepassing is?

Offline chinoiseries

• 247
  • Geslacht: Vrouw
    • Always cooking up something
« Reactie #21 Gepost op: 19 september 2010, 19:02:57 »
Ik zou de trein naar A'dam nemen, er gaat er 1 ieder kwartier  :P

Ook genoeg in Den Haag/Leiden/Rotterdam te vinden hoor :P

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #22 Gepost op: 19 september 2010, 19:10:01 »
Zes per uur op werkdagen.

Bedoel je het spoorboekloos rijden? Dat is alleen in de spits, buiten de spits gaan ze gewoon om het kwartier.

In Utrecht zit overigens ook een Ekoplaza (Twijnstraat 46), al vraag ik me af of 'beetje voordelig' van toepassing is?

O, OK. Ik bedoelde niet per se dat; ik keek alleen op ns.nl hoeveel treinen er per uur gingen vandaag en morgen om deze tijd.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline MrJiong

• **
  • 22
« Reactie #23 Gepost op: 19 september 2010, 19:11:54 »
Maar meneer is lui en wil zijn winkels op loopafstand hebben. De Twijnstraat is 5 minuutjes lopen vanaf huis dus dat ga ik zeker eens onderzoeken.

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #24 Gepost op: 19 september 2010, 19:22:55 »
De Natuurwinkel is een keten, waar ze ook geregeld leuke aanbiedingen hebben. Bij die bij mij om de hoek hebben ze er ook iedere week kaas in de aanbieding, eigenlijk altijd vega gestremd. Soms is het iets vies als kaas van geit of met konijnen, maar vaak ook gewone.
Ze hebben 3 filialen in de provincie Utrecht:
http://www.natuurwinkel.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=50
Ze verkopen er sowieso het huismerk Ekoland, dat is niet zo duur.
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #25 Gepost op: 19 september 2010, 19:37:00 »
Soms is het iets vies als kaas van geit of met konijnen
??? Kaas met konijnen??
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline MrJiong

• **
  • 22
« Reactie #26 Gepost op: 19 september 2010, 19:37:13 »
De Natuurwinkel is een keten, waar ze ook geregeld leuke aanbiedingen hebben. Bij die bij mij om de hoek hebben ze er ook iedere week kaas in de aanbieding, eigenlijk altijd vega gestremd. Soms is het iets vies als kaas van geit of met konijnen, maar vaak ook gewone.
http://www.natuurwinkel.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=67&Itemid=50

Hah ik zie de Nachtegaalstraat er tussen staan, dat is helemaal dichtbij. Dank je!

Offline koekje

• 2.503
« Reactie #27 Gepost op: 19 september 2010, 23:39:54 »
'Never eat more than you can lift' - Miss Piggy

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #28 Gepost op: 19 september 2010, 23:43:27 »
Ah, het was een woordspeling  ;)
Ik ben nooit zo dol op komijnekaas, ook niet op geitenkaas trouwens..
"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar", zei de dove.

Offline Dot

• 2.630
« Reactie #29 Gepost op: 22 september 2010, 19:27:55 »

Hah ik zie de Nachtegaalstraat er tussen staan, dat is helemaal dichtbij. Dank je!

En dat is nog een fijne winkel ook, vinik.
Ze had een jurk met bloemknoppen aan
en toen ze in de zon ging staan
zijn al die knopjes één voor één open gegaan

Offline MrJiong

• **
  • 22
« Reactie #30 Gepost op: 22 september 2010, 20:32:45 »

En dat is nog een fijne winkel ook, vinik.

Ah dus als ik in die winkel een ezeltje zie lopen dan kon jij dat wel eens zijn, spannend!  ;)

[offtopic]

Weet jij trouwens of er op dit forum nog meer Utrechters zijn, of zijn wij de enigen?

[/offtopic]

Offline Dot

• 2.630
« Reactie #31 Gepost op: 22 september 2010, 20:38:41 »
Ik weet het niet zeker, maar geloof dat we alleen zijn. Nou ja, Ellen is inmiddels een halve Utrechter.

Aiko

« Reactie #32 Gepost op: 23 september 2010, 01:01:09 »
Ik weet het niet zeker, maar geloof dat we alleen zijn. Nou ja, Ellen is inmiddels een halve Utrechter.

Ja, ook Utrecht is sterk ondervertegenwoordigd. Ik ben geloof ik de enige Hagenaar, zelfs. En hebben 'we' wel Rotterdammers hier, eigenlijk? Het is bijna allemaal Nijmeegs, Amsterdams en Antwerps (en omgeving) volk hier, met hier en daar een Groninger en Fries.

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #33 Gepost op: 23 september 2010, 01:18:59 »
Woont Apraxia niet in Den Haag of daaromstreeks?
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Purplehippie

• **
  • 60
« Reactie #34 Gepost op: 23 september 2010, 02:11:11 »
De Sem Super Ekomarkt op de Voorstraat in Utrecht is ook fijn groot met een flink aantal aparte dingen. De verkoopmeneer is wel een uh... acquired taste...
Overigens ben ik wel benieuwd naar wie al die Nijmo's hier op het forum dan zijn, is best een kansje dat ik er een paar ken
Omdat het regende op de dag dat het uit zijn ei kwam, dacht het kuiken dat het een vis was

Offline haantje

• 5.068
« Reactie #35 Gepost op: 23 september 2010, 18:37:38 »

Ja, ook Utrecht is sterk ondervertegenwoordigd. Ik ben geloof ik de enige Hagenaar, zelfs. En hebben 'we' wel Rotterdammers hier, eigenlijk? Het is bijna allemaal Nijmeegs, Amsterdams en Antwerps (en omgeving) volk hier, met hier en daar een Groninger en Fries.
Je vergeet de Vlamingen en de in den vreemde wonende Nederlanders.

Offline chinoiseries

• 247
    • Always cooking up something
« Reactie #36 Gepost op: 23 september 2010, 18:49:40 »

(Geïmporteerde) Rotterdammer hier! Maar intussen heb ik ook in Arnhem, Utrecht, Den Haag gewoond en ben ik veel in Leiden te vinden.

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #37 Gepost op: 24 september 2010, 00:26:26 »
Ben ex Rotterdammer.. Natura is toch ook bewoner van de wereldstad? Ooit hoop ik er weer te wonen  :-[
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline Dot

• 2.630
« Reactie #38 Gepost op: 24 september 2010, 17:08:56 »
De verkoopmeneer is wel een uh... acquired taste...

Euhm ja, dat kan je wel zeggen...

Offline LL de Ling

• Moderator
  • 10.321
« Reactie #39 Gepost op: 26 september 2010, 13:24:31 »

Klopt, maar vooral als er wat te doen is. We zijn veel in Nijmegen, want daar delen we het huis en keuken niet met een paar studenten.

Misschien gaan we wel in Utrecht wonen, we zien wel.

« Laatst bewerkt op: 26 september 2010, 13:27:36 door LL de Ling »