Heb echt het richtingsgevoel van een dood konijn haha. Dacht dat daar een Natuurwinkel zat...
Het was ook eerst een natuurwinkel, dus je bent niet helemaal gek
Ik ben fan van de biomarkt, vooral omdat er een veganist werkt die zorgt dat ze heel veel leuke vegan dingen hebben. Voor veganisten is het absoluut de beste natuurvoedingswinkel van Nederland, en dat durf ik zo te zeggen zonder alle natuurvoedingswinkels van Nederland te hebben bezocht
Ik ben geen fan van de Organic food for you, maar dat is vooral omdat ik er 1 dag heb gewerkt en ik ze echt belachelijk vond toen, en ze me schofterig hebben behandeld. Dus een boycot, behalve als het echt niet anders kan (winkel zit bij mijn moeder om de hoek, dus in nood is het wel handig
). Oh ik heb het dan wel over een ander filiaal, dus misschien zijn ze bij de vijzelstraat wel heel aardig (maar evengoed zelfde eigenaar). Ik vind ze trouwens duur, maar ze hebben wel wat dingen die je in weinig andere winkels kunt krijgen (vanille extract bijv.).
Ekodis is inderdaad teleurstellend, eens in de zoveel tijd waag ik weer een poging en elke keer moet ik daarna alsnog boodschappen doen bij de natuurwinkel. Jammer maar helaas.
Moraal van het verhaal: ja ze hebben echt bij elke winkel een ander assortiment! Die natuurwinkel bij jou in de buurt is wel aardig qua assortiment, maar je hebt wel een aantal grotere winkels waar ze dus ook meer hebben. Die nieuwe op het waterlooplein bijvoorbeeld vind ik ook wel een aardige winkel.
Oh en de reden dat ik dit topic weer nieuw leven inblaas: ik zag net dat er nu in Amsterdam binnenkort een ekoplaza komt, en wel vlakbij het Gelderlandplein. Ik ben in een ver verleden in de ekoplaza in Alkmaar geweest maar vond het toen niks, maar evengoed ben ik er blij mee, ze hebben vast wel iets waar ik wat aan heb.