Vegatopia Forum

Eat at Jo's (de Melkweg) - Amsterdam

Mel

Eat at Jo's (de Melkweg) - Amsterdam
« Gepost op: 12 september 2005, 13:01:13 »
Afgelopen zaterdag en zondag in de Melkweg gegeten. Geitenkaassalade en quiche. Best lekker.
Ook wel grappig vond ik dat de vegetarische gerechten als eerst op de kaart staan.

Offline renske

• 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
Re:Eat at Jo's (de Melkweg) - Amsterdam
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2005, 19:20:33 »
Ja, eten bij de Melkweg is erg vegavriendelijk en lekker! Ik moet daar ook weer ns gaan eten

Offline renske

• 809
  • Geslacht: Vrouw
    • Zoetekauwen
« Reactie #2 Gepost op: 25 januari 2006, 23:00:04 »
Weer eens bij eat@Jo's in de Melkweg in Amsterdam gegeten. Ze zijn daar heel vega- en veganvriendelijk. Fijne plek om te eten! Het menu verandert dagelijks, maar er is altijd ruime keuze voor vega's en vegans.

Ik at pittig gemarineerde tofu en boontjes in filodeeg met gebakken aardappeltjes (kon ook voor rijst kiezen) en gestoomde groenten. Lekker!

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #3 Gepost op: 05 oktober 2009, 13:35:05 »
Van de week bij Eat at Jo's in de Amsterdamse melkweg. Lekker, veel veggie keuze en ik nam vegan Kikkererwtenburger (met veel mais) en enorme salade (we hadden ook nog een side salad bij besteld omdat de serveerster zij dat er maar een beetje salade bij de burger kwam) gefituurde aardappels, knoflookbrood, en 2 sauzen waaronder guacamole. Voor 13 euro was ik prima tevreden, hoewel het wat druk was in het cafe dus soms moest je de aandacht trekken van de serveerster.
« Laatst bewerkt op: 27 maart 2010, 23:25:50 door Selly »
,,,,فلافل

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #4 Gepost op: 06 oktober 2009, 01:00:23 »
Van de week bij Eat at Jo's in de Amsterdamse melkweg.
Hee, daar heb ik ook gegeten deze week! Woensdag. Jij?
Ik had de vegan wrap genomen (met groenten en tofu). Die kwam ook met gefrituurde aardappeltjes. Allebei wel lekker, maar een rare combi, vond ik. We moesten trouwens wel vragen om saus bij de apies.
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #5 Gepost op: 06 oktober 2009, 13:29:18 »
Ik had de vegan wrap genomen (met groenten en tofu). Die kwam ook met gefrituurde aardappeltjes. Allebei wel lekker, maar een rare combi, vond ik. We moesten trouwens wel vragen om saus bij de apies.

Ik ook woensdag, maar toen was er helemaal geen wrap! Weird. Was je echt woensdag? Ik was er rond half 7 en dat zo'n beetje naast de ingang van de gallerie. Wat stom als je niet gezien heb!
,,,,فلافل

Offline Amarillo

• Forumkenner 2004, 2005, 2007 en 2014
  • 3.233
« Reactie #6 Gepost op: 06 oktober 2009, 20:41:37 »

Ik ook woensdag, maar toen was er helemaal geen wrap! Weird. Was je echt woensdag? Ik was er rond half 7 en dat zo'n beetje naast de ingang van de gallerie. Wat stom als je niet gezien heb!

O wacht, het was donderdag, oeps... :bloos:
Ik wil vega bananenschuimpjes.

Offline Selly

• 30.783
« Reactie #7 Gepost op: 02 april 2010, 23:31:02 »
Van de week was ik bij Eat at Jo's in de Melkweg. Lekker hoor en een hele aardige ober. Er was voor veggie's keuze uit een vegamaaltijdsalade met geitenkaas, een veganmaaltijdsalade met cousous, een quiche, een hartig taartje en een vegan curry.
Ik nam de quiche (13,50), die kwam met grote gefrituurde aardappels en gekookte broccoli en wortels. Erg machtig, maar wel prima en lekker, en niet vervelend machtig, ik liet gewoon een stukje liggen. Er had wel iets meer losse broccoli bij gemogen vond ik, maar ik kreeg wat broccol van mn tafelgenoot.
De groentes zijn hier altijd wel heel al dente gekookt, ik vind dat wel prima, maar het valt me wel op.
,,,,فلافل