Vegatopia Forum

Warme maaltijd meenemen naar school

Fiona1983

Warme maaltijd meenemen naar school
« Gepost op: 20 januari 2010, 18:57:52 »
Hoi,

Ik studeer Journalistiek en op dinsdagavond volg ik voor een aantal weken een bepaalde workshop. Ik ben dan van 's morgens tot 's avonds laat op school.

In de kantine kan je een warme maaltijd kopen, maar daar zit altijd vlees in. Bovendien is de groente in die maaltijden ver te zoeken. Ze kunnen wel een frietje voor mij maken, maar ik lust geen friet. Nu kan ik wel een salade en een broodje eten, maar ik wil eigenlijk 's avonds gewoon lekker warm eten.

Heeft iemand een tip voor een lekkere vegetarische warme maaltijd, wat ik thuis van tevoren kan maken en op school kan laten opwarmen in de magnetron? Graag iets, wat nog een beetje lekker blijft nadat het in de magnetron heeft gezeten en natuurlijk het liefst iets gezondst.

Ik hoop dat jullie goede ideetjes hebben?

Groetjes,
Fiona.

Offline Roos

• **
  • 32
  • Geslacht: Vrouw
Re:Warme maaltijd meenemen naar school
« Reactie #1 Gepost op: 20 januari 2010, 21:02:06 »
Hutspot, maaltijdsoep?
Kitchen aromas aren't very homely
It's not comforting, cheery or kind
It's sizzling blood and the unholy stench of murder
-the Smit

Offline bambi

• 5.560
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2010, 21:10:55 »
pasta met een tomaten-groente saus, en geraspte kaas;

Gekookte rijst met prei en pinda's (en evt wat pindakaas als je geen vetvrees hebt), met cassave-kroepoek.
Rivier O Rivier jy's die diepste woord wat ek ken

Offline Annemieke

• 18.716
    • Rozemarijn koken & foto
« Reactie #3 Gepost op: 21 januari 2010, 12:20:25 »
Nasi.

Offline Wombat

• 2.706
« Reactie #4 Gepost op: 21 januari 2010, 15:05:07 »
Quiche met een salade.

Offline Eelco

• Admin
  • 20.673
  • Geslacht: Man
    • Mijn Homepage
« Reactie #5 Gepost op: 21 januari 2010, 15:59:24 »