Ik eet vegetarisch omdat ik geen dieren wil eten én omdat het me een gezonder, fitter gevoel geeft. In mijn omgeving roept iedereen dat ik zo gezond leef, maar das eigenlijk grote onzin, want enkel gebaseerd op het niet eten van dieren en het wel eten van groentes. Ik kan enorm genieten van 'foute, calorierijke maaltijden, maar ik snoep zelden.
Maar;
Ik ben een niet roker in het lichaam van een tijdelijke roker.
Ik tik bij tijd en wijle liters bier weg, of flessen wijn, ik rook af en toe 'hollandse groente'.
Ik ben een enorme stresskip, dus das alles behalve gezond.
Ik drink absoluut te weinig, begin de dag met 2 koppen koffie en daarna vergeet ik weleens te drinken.
Ik vergeet ook regelmatig te ontbijten.
Ik ben geen goeie slaper, slaap eerder te weinig omdat ik nu eenmaal de slaap niet kan vatten, of niet kan doorslapen of gewoon te vroeg wakker ben en niet meer in slaap val.
Wat beweging betreft, ik loop en fiets, ik doe 1x per week aan yoga en ik heb een vriendje.
Mijn vitamines etc zijn in orde, al vermoed ik wel dat mijn ijzergehalte aan de lage kant is door issues die te maken hebben met vrouwelijke bijkomstigheden.
Ik was altijd gemiddeld qua gewicht, gewoon in balans, goed bmi-gebeuren maar de laatste maanden erg veel afgevallen ( en it continues)
Ik ben een redelijk gezonde, ongezonde vegetarier vermoed ik