Zeker een leuke draad! Grappig om te lezen dat vega's niet per definitie heel erg geitenwollensockerig en gezond zijn.
Ik beschouw mezelf als in redelijke gezonde conditie. Ik heb geen grote gezondheidsproblemen en als ik eens bloed laat prikken is dit altijd ook in orde.
Ik eet veel groenten, maar fruit ligt aan het seizoen. In de zomer kan ik bergen fruit eten, in de winter soms dagen niet. Ik heb meestal wel een pak Smoothie in huis, dus hopelijk vangt dit het tekort een beetje op.
Ik eet veel biologische produkten, dus ik hoop dat dit uiteindelijk ook wel invloed op mijn gezondheid zal hebben.
Ik rook niet en drink ook vrijwel nooit.
Maar ik sport ook niet.....Veel vergeefse pogingen gedaan, maar ik zit liever te cocoonen thuis
Als ik dadelijk bevallen ben zou ik wel 1 avondje iets voor mezelf aan ontspannende sport willen doen. Zumba lijkt me leuk, want ik hou wel van dansen.
En ik ben wel te zwaar. Heb mijn hele leven veel gelijnd en ook weer vaak aangekomen. Da's ook niet zo gezond he?
Maar ik beschouw mezelf nog niet als ontzettend gevaarlijk zwaar. Zou wel 10-15 kilo af mogen.
Dus tja, ben ik nou gezond of ongezond? Ik denk dat het wel okay is, maar dat er wel wat verbeterpunten zijn.