Heb je nog tips voor andere eetgelegenheden in watergraafsmeer?
We hadden het dus al over
Snacksalon 't Wethoudertje in de Watergraafsmeer waar je biologische snacks en lekkere friet hebt.
Gisteren at ik toevallig bij
Klein Jansen, ook in de Watergraafsmeer. Ik dacht dat de online menukaart niet up to date was aangezien de vegetarische gerechten nogal zomers klonken: in de oven gegrilde tomaat met een vulling van aubergine, mozzarella, basilicum en rode pesto (8 euro) en pappardelle met provolone kaas, groene asperges en cherry tomaten (20 euro). Maar dat was wel wat ik kreeg.
We aten met een grote groep, en ik vond het wel prima. Het voorgerecht was gewoon oke en hoofdgerecht was niet zo'n enorm groot bord als je normaal wel eens krijgt. De pasta was huisgemaakte en erg lekker. De kaas wat aan de sterke kant en de groenten lekker. Als je een echt grote eter bent is het niet genoeg, maar ik had van te voren al een miniquiche bij een nieuwjaarsborrel op. De niet-veggies waren trouwens niet heel erg tevreden over het eten. Bediening oke.
Verder heb je afhaal-Indonees
Kediri. Ik ben er eens boos weggelopen (6 jaar geleden) omdat het vega eten duurder leek dan het niet-vega eten, maar ik denk dat dat een misverstand was. Maartje schrijft ergens dat het daar erg lekker is.
De
Kas is natuurlijk enorm leuk en heeft ook een eigen draadje op het forum. Maar niet iets om zomaar even een hapje te gaan eten. Ik dacht dat iemand over
Merkelbach schreef dat dat niet oke was, maar ik kan het met de zoekfunctie niet meer vinden, vreemd.
Polder is volgens mij ook wel leuk, met ook aandacht voor biogroenten.
La Vallade heeft altijd maar 1 menu en ik weet niet zeker of ze dat ook veggie willen maken, ik wil er wel altijd nog een keer heen (tenzij ze dus niet veggie maken).
De oude melkfabriek (bij Sportsworld op de Oranje vrijstaatkade) is geloof ik vrij nieuw en in het CBK Amsterdam zit
Grand Café Arts & Food dat gerund wordt door mensen met een handicap, maar ik kan hun site niet vinden.
Verder heb je nog
Quatfass,
La Teatina,
1900 maar daar heb ik nog nooit iemand over gehoord hoe het daar is.