Vegatopia Forum

Recept vegetarische lasagne Van der Valk

Recept vegetarische lasagne Van der Valk
« Gepost op: 17 november 2009, 22:45:45 »
Ik heb een aantal keer bij Van der Valk een vegetarische lasagne gehad die ik ontzettend lekker vond. Ik weet niet of ze bij alle Van der Valk restaurants dezelfde lasagne serveren (deze was in Spier), maar mocht dat wel het geval zijn, ben ik benieuwd of iemand hier het recept weet. Iets soortgelijks is natuurlijk ook welkom.
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Offline Laurita_27

• 979
  • Geslacht: Vrouw
Re:Recept vegetarische lasagne Van der Valk
« Reactie #1 Gepost op: 20 november 2009, 11:39:49 »
Geen idee. Ik kan me er bijna niks bij voorstellen, vind Van der Valk eten niet te vreten ;D
Maar ik heb er ook al 15 jaar niet gegeten hoor, dus misschien is er heel wat veranderd!
Kun je ze niet gewoon mailen en om het recept vragen? Vinden ze vast een hele eer dat een vegetarier hun lasagne zoooo lekker vindt! ;)
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

« Reactie #2 Gepost op: 21 november 2009, 00:20:24 »
Dat is ook een idee, niet geschoten is altijd mis. Heb gelijk een berichtje gestuurd ;D
There we were, two men against an army. Boy, did we beat the hell out of those two guys.

Offline Sander

• 5.528
  • Geslacht: Man
« Reactie #3 Gepost op: 23 november 2009, 09:21:56 »
Maar ik heb er ook al 15 jaar niet gegeten hoor, dus misschien is er heel wat veranderd!

Er zal in 15 jaar zeker wat veranderd zijn, feit blijft wel dat menu en bereiding absoluut niet overal hetzelfde zijn. Het is meestal niet te vreten, maar er zijn (waren?) positieve uitzonderingen.

“it's strange how life makes sense in time...”

Offline lieve lijn

• 4.047
« Reactie #4 Gepost op: 23 november 2009, 09:30:51 »
De laatste x dat ik er was (van de zomer) was het eten zeker niet vies..
 maar hoe was dat spreekwoord: honger maakt rauwe bonen zoet  ;) ik ben geen fan.. maar heb wel eens slechter gegeten (viel me wel op hoe idioot druk t er was, en echt niet alleen mensen met kleine kindjes)
« Laatst bewerkt op: 23 november 2009, 09:37:07 door lijntje »
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Offline greet

• 2.671
« Reactie #5 Gepost op: 23 november 2009, 09:47:43 »
De laatste x dat ik er was (van de zomer) was het eten zeker niet vies..
 maar hoe was dat spreekwoord: honger maakt rauwe bonen zoet  ;) ik ben geen fan.. maar heb wel eens slechter gegeten (viel me wel op hoe idioot druk t er was, en echt niet alleen mensen met kleine kindjes)

Wij zijn er een tijd al geleden geweest, eten was wel ok, vond ik, hoor.
De grootvader en vader van F. zijn nogal fanatieke jagers, net zoals de De van der valk familie, die in dezelfde club of ik weet niet wat zitten. Dus overlaatst daar met 'schoonfamilie' gaan eten. Al een hele tijd geleden, hoor. De jachtverhalen hoeveel kariboe's ze hadden geschoten en wat dat gekost had en wat ze nog allemaal moesten doodmaken vond ik storender dan de smaak van m'n wrap.

Offline Laurita_27

• 979
« Reactie #6 Gepost op: 21 december 2009, 18:56:16 »
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of het nog gelukt is dat recept te verkrijgen!
En?
"It’s how you see the world
How many times can you see
You can’t believe what you learn" (by Coldplay)

« Reactie #7 Gepost op: 07 januari 2010, 02:30:52 »
Sorry voor het late antwoord, ik hield deze topic niet meer in de gaten. Om op je vraag terug te komen, helaas niet. Ik heb ze wel een mailtje gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Misschien moet ik zo'n lasagne meesmokkelen en thuis ontleden :P

Offline Lenda

• 377
« Reactie #8 Gepost op: 07 januari 2010, 12:02:58 »
Ik heb de lasagna een paar weken geleden ook gegeten, was zeker een aanrader. Vooral die gegratineerd brie erop  ;D
People never grow up, they just learn how to act in public.