Vegatopia Forum

Kerst 2012

Offline Bast

• 4.149
Re:Kerst 2012
« Reactie #20 Gepost op: 24 december 2012, 13:58:52 »
Oh gaarne!  :D
Sin chile, no tiene chiste!

Offline lieve lijn

• 4.047
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 24 december 2012, 14:04:56 »
you've got a pb  ;)
Ga vanavond naar bed met een goed boek, of iig met iemand die er een gelezen heeft!

Online M.

• Forumkenner 2013
  • 4.168
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 25 december 2012, 12:32:59 »
Hier wordt het heel simpel en afgezaagd  :-[
Vanavond gourmetten met mijn moeder, broer en zijn vriendin, morgenavond pizzaretten met V. zijn moeder, broer en vriendin.
Voor vanavond ga ik wel deze maken, ik hoop dat hij lukt! En eigenlijk ben ik blij dat ik niet meer hoef te koken, want ik voel me nog steeds niet zo lekker  :-\

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
« Reactie #23 Gepost op: 26 december 2012, 11:45:39 »
1e Kerstdag doorgebracht bij omni-zwager. Voor 10 personen heeft hij een buffet neergezet voor twintig personen. Weinig vlees- en visgerechten. Dus er werd goed rekening gehouden met de helft aan vegetariƫrs.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!

Offline Sam

• 7.191
« Reactie #24 Gepost op: 07 januari 2013, 17:14:09 »
Ik had gemaakt:
- Trio van paprika (glaasje paprikasoep met zure room, bakje gegrillde paprika in kruidenolie, en een rauwe paprika-ster met kalamata olijf)
- Individuele ovenschaaltjes met paddenstoelen-lasagne met bechamelsaus, erbij een bladerdeegtaartje met courgette, tomaat en feta, en een salade met oa veldsla, krootjes, geitenkaas en walnoten.
- Als dessert kant en klare wafelbakjes gevuld met verse peer bedekt met mascarpone/slagroom en eetbare goudglitters.

Het was allemaal wel erg lekker, maar achteraf gezien was de lasagna met romige saus plus het romige toetje net iets teveel van het romige, daar had wat meer contrast in moeten zitten, tomatensaus in plaats van bechamelsaus. Ik onthou het voor de volgende keer.
My candle burns at both ends, it will not last the night
But ah my foes and oh my friends, it gives a lovely light

Offline @rno

• 2.330
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 07 januari 2013, 19:32:55 »
Rijstschotel met romanesco en hutspot.
Kip, het meest veelzijdige stukje vrees. Sh*t!